Det er irriterende at man kan høre når du taster på dit keyboard, men du forklarer det på en let måde. Understøt den evt. med en forklaring på tekst også. Ellers meget fine guides. Hvordan optog du filmen? Jeg har selv en mac, men har ikke fundet et program til det endnu.
Det ser super ud dog dansk ville gøre det helt supert der er forskelle i titlen på danske og engelske wordpress, ellers dejligt lavet er se du gider bruge din tid på dette stykke arbejde at videre formidle en masse viden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er irriterende at man kan høre når du taster på dit keyboard, men du forklarer det på en let måde. Understøt den evt. med en forklaring på tekst også. Ellers meget fine guides. Hvordan optog du filmen? Jeg har selv en mac, men har ikke fundet et program til det endnu.
Tak alle! Overvejer faktisk om jeg skal lave dem om i den danske :) Mit problem - er jeg primært taler engelsk - så opdagede det faktisk ikke engang :O haha..
Andreas, jeg bruger iShowU.. Koster vidst kun et par hundrede kroner tror jeg nok :)