Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gave ønsket over dem alle - konfirmation!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal man ønske sig til sin konfirmation?

Har 4 ting på ønske listen og vil gerne ha hjælp på de tre af dem?

- Computer/Bærbar

- Spejlrefleks kamera

- Et super fedt anlæg. 

- Penge.

------------------------------------------

Det er de tre Bærbar, Spejlfrefleks kamera og anlæg som jeg gerne vil ha jeres viden om?

Hvad er bedst inden for de verdenener?

Kan sige følgenede om de tre ting:

Bærbar skal være en der skal kunne games godt og grundigt med, men også gerne til skolen :)

Spejlrefleks er til en begynder, men også en som vil ha kvalitet og god billeder!

Anlæg, skal bare spille for fedt :)?

Nogle der kan hjælpe?

- Mads Gr

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 17:22

Hold nu kæft det er nogle dyre ønsker? Bruger i Sony-aktier som toiletpapir?

Damn Surprise

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:29

*Indsæt "børnene har det for nemt i vore dage!" kommentar her* Wink

OT:

Det der med en gaming bærbar er et underligt princip. Jeg vil ikke anbefale det, da mine egne erfaringer er super dårlige. Køb en stationær OG en netbook hvis det endeligt skal være. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:44

Denne kommentar kommer helt sikkert til at lyde nedladende, men prøver at pakke det godt ind.

Er debatten på et website, der skilter med at være "Mødested for iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende", det rette sted at diskutere konfirmationsgaver?

Hvad med et computer eller HIFI forum? Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:47

Okay, kan se du har placeret den i "café og hygge". Trækker mine ord tilbage.

Den var bare på min forside, og jeg tænkte whaaaat!?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50

Vivi Gamkjær Vroue:

Denne kommentar kommer helt sikkert til at lyde nedladende, men prøver at pakke det godt ind.

Er debatten på et website, der skilter med at være "Mødested for iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende", det rette sted at diskutere konfirmationsgaver?

Hvad med et computer eller HIFI forum? Smile

Tak, var lige mine tanker..Yes.Synes faktisk Amino bliver mere og mere udvandet med sådanne ligegyldige indslag

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 17:53

hej du.

Bærbar - hm, der er ikke ret mange gode gamingbærbare, så koster de ihvertfald kassen!

jeg ville hellere købe en gaming stationær og så en notebook til skolen.. eller gøre op med mig selv og droppe de mest hardcore-grafik-krævende spil, og så købe en god men dyr bærbar..

spejlrefleks har jeg selv nikon som jeg er pisse glad for, så det vil jeg da også anbefale dig..

kig på nikon d3100 eller nikon d5000.. - men pas på, man bliver hurtigt afhængig af lortet og det er pisse dyrt!! hehe.

anlæg - har jeg sku ikke så meget styr på.. opret et indlæg på hififorum..

penge - ja, det er altid godt!

Mvh Tobias.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:53

Så længe at Amino bliver mere og mere populært, kommer der også flere og flere indlæg - både de iværksætter-relevante og knap så iværksætter-relevante.

Café og Hygge kategorien er vel beregnet til det her. Der er ingen, der tvinger jeg til at læse de knap så seriøse posts. Smile

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:55

Halfdan Timm:

*Indsæt "børnene har det for nemt i vore dage!" kommentar her* Wink

Du er 18 selv? med andre ord, er det vel en ca 3 år siden at du blev konfirmeret (Hvis du blev det).

Går udviklingen virkelig så hurtig?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59

Hej Mads (og i andre)

Først og fremmest Mads, vil jeg klart anbefale et sprogskole ophold, hvis det har interesse naturligvis.
Jeg var 3 uger afsted (dengang) med STS-sprogrejse. Tjek dette link

Et super fedt ophold, hvis du har lyst til at komme ud og rejse og møde en masse nye mennesker.

Det lyder til (ud fra dine ønsker), at du er lidt forkælet - no-afence. Tiderne er bestemt ændret sig, fra dengang jeg blev konfirmeret.

Mit råd, er at måske ikke kun se efter dyre ting, som du allerede "er træt af" efter 2-3 måneder. Men se hellere at komme ud og opleve verdenen når du har muligheden, og så spare sammen til det dyreste anlæg, som alligevel kommer til at give dig tinitus i sidste ende, hvis ikke du passer på.

Håber ikke indlægget var for hårdt, i såfald beklager jeg. Men det er mine råd, og tag dem eller lad være. Det er din konf ;)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)