Canon laver nogle super fede mellem klasse spejlrefleks kameraer. Til absolut begynder er der canon 1100D og når man bevæger sig lidt op i prislisten er der 600D, 60D, 7D osv.
Med hensyn til anlæg, så vil jeg anbefale at kigge forbi hifi-klubben, hvis du skal have noget godt hjemme anlæg.
Computere, ja der findes jo et hav, når det er en bærbar som skal flyttes rundt på, er det vigtigste bygge kvaliteten, men jeg vil nok anbefale minimum 4GB ram, og til gaming en 15.4" skærm.
Så længe at Amino bliver mere og mere populært, kommer der også flere og flere indlæg - både de iværksætter-relevante og knap så iværksætter-relevante.
Café og Hygge kategorien er vel beregnet til det her. Der er ingen, der tvinger jeg til at læse de knap så seriøse posts.
Det er jeg da ked af at høre. Jeg har nemlig været rigtig glad for (og da forøvrigt også støttet) Amino fordi det var et forum med en nogetlunde rød uden for mange ligegyldige og uvedkommende indlæg. Hvilket jeg bestemt synes konfirmationsgavetanker er...
´Jeg synes vi skal passe på ikke at forfladige forummet og derved sandsynligvis afskrække "rigtige" iværksætter fra at sætte deres præg eller deltage...
Mark MK @ 4 år, ja. Mere fordi at min familie aldrig har været vanvittigt velhavende, så udviklingen, hvis man sammenligner min med trådstarters, ser nok lidt mere voldsom ud end den burde være. Udviklingen går hurtigere end man skulle tro.
Brian Schou Larsen @ Du har en meget vigtig pointe der. Amino er et af de mest seriøse forummer, jeg kender til - sandsynligvis samme historie ved dig. Det ville være meget, meget ærgeligt hvis forummets store værdi blev nedgraderet af meningsløse indlæg og spam.
I og med at der kommer flere til forummet, kræver det bare en større indsats for at undgå det. Vi er helt enige om, at det ville være rart hvis Amino undgik uheldige tilstande. Spørgsmålet er bare 'hvordan'. Jeg kan kun forklare 'hvorfor'.
Jeg ved da hverken om jeg skal undskylde eller hvad :)
Jeg lagde det ind på amino da jeg vidste i alle var velhavende gode rare mennesker? Det med forkælelsen der ikke :) Ikke helt, men jeg bliver da ret og sagt bakket op i hoved og røv. Men det er ikke så jeg bare går hen og siger: Jeg vil ha det og det og det, og jeg så får det?
Nej nej, og jeg lagde det os i Cafe og hygge for ikke at få det hele til at svulme op til sådan en debat som denne. Det var meningen der sku være for '' Hyggens'' skyld at nogle gad at hjælpe mig. Jeg ved udmærket godt at jeg ikke får alle af de ting, men det er fordi jeg simpelthen ikke kan bestemme mig indenfor de 4 ting :)
Ved ikke om det kunne være noget som kunne lette det :)?
- Mads
P.S. Jeg er kun ude efter nogle som vil hjælpe mig? Og mange mange tak til jer som ville hjælpe! Er virkelig glad for det :)' Men har ikke forstand på højtalere så :) Det ja :)
Behringer Truth har da ikke som udgangspunkt meget bedre lyd hvis det er et HIFI-anlæg. Hvis du mixer musik hvor dine monitors skal 'afsløre' mixed ville jeg ikke vælge Behringer pga. deres kvalitet ift. deres formål - de spiller ikke ærligt, men farver musikken uhensigtsmæssigt. Hvis du vil have 'god' hifi-lyd skal du have hifi-høttalere der ikke spiller ærligt, men netop farver lyden på en god måde.