Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.nordicseduction.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Alle

Jeg er imponeret over den seriøse feedback jeg har set på indlæg om nye hjemmesider, og derfor tør jeg nu godt spørge: Hvad synes i om mit site?

Min målgruppe er veluddannede mænd på 25-40 år, som har ondt i kærlighedslivet. Mit mål er at kommunikere at det kan lade sig gøre at tage skeen i den anden hånd og blive bedre til at forføre kvinder - live!

Adressen er www.nordicseduction.com

Hilsner

Jonas Nilsen

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hjemmesiden er flot nok. Men bryder mig ikke om den måde din forretning er blevet til på.

Du havde jo i starten en partner, Simon, som du valgte at tage røven på. Du skiftede alle passwords på hjemmesiden og lukkede ham ude af forretningen fra den ene dag til den anden, selvom I havde skabt den sammen.

Nu skal vi så sidde her og hjælpe dig til at lukrere endnu mere på en forretning, som du har tilsnusket dig på uærlig vis.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:18

Siden ser rigtigt godt Smile

Pop up vinduet dette ville jeg personligt fjerne forsiden da ønsker hurtigt se info

Undersider tekst meget lange sider , derved godt med lidt underoverskrifter på dem h1 og h2 eller flere undersider begge ting gør det mere overskueligt

husk titler og tags på billeder derved findes i google billedet søgning

titlen lav den længere og mere sigende udnyt google viser op 67 tegn , jeg mener denne her titlen<title>Nordic Seduction</title>

op med CVR nummer  vis haves dette det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 14:20

BZR:

Hjemmesiden er flot nok. Men bryder mig ikke om den måde din forretning er blevet til på.

Du havde jo i starten en partner, Simon, som du valgte at tage røven på. Du skiftede alle passwords på hjemmesiden og lukkede ham ude af forretningen fra den ene dag til den anden, selvom I havde skabt den sammen.

Nu skal vi så sidde her og hjælpe dig til at lukrere endnu mere på en forretning, som du har tilsnusket dig på uærlig vis.

Skulle den besked have været sendt privat ?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 14:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Preben:
Skulle den besked have været sendt privat ?

Ja, hov. Det var vist en fejl Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 14:21

Preben,
Den skulle sikkert være sendt privat, men at det han så skriver er 100% sandt er så noget andet. Jeg synes det er en flot hjemmeside der virker godt, men jeg har ikke lyst til at hjælpe dybere.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Jeg er godt nok træt af dit spam Ulrik. Jeg synes du skulle bruge kræfterne positivt fremad, tage din ven Simon i hånden og skabe noget sammen i stedet for.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:33

positive tanker kommer man længere med her i livet og alt man skriver skal være skrevet i positive ånd , så tænk positivt .

vis kun vil videre formidle noget der ikke hjælper tråd starter bedste at holde sig væk, for man tænke positivt hele livet igennem og livet er for  kort til at give  negative energi videre der gør man kun bliver kort varig glad nu fik jeg sagt dette , men en hjælp der giver langvarig glæde hos en, er skrevet med fokus på at hjæpe andre

så vær iværksættere og hjælp hinanden med postive tanker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 14:43

Jonas Nilsen:

Jeg er godt nok træt af dit spam Ulrik. Jeg synes du skulle bruge kræfterne positivt fremad, tage din ven Simon i hånden og skabe noget sammen i stedet for.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BZR
Skrev: 06-20-2010 14:43 | IP-adresse er gemt

DårligtDårligtRimeligRimeligMiddelMiddelGodtGodtPerfektPerfekt

Afsender og karakter kan ses af Amino Plus-medlemmer

Hejsa,

Jeg synes off topic diskussionerne dominerer mere og mere på Amino.dk. Det er skam fint nok, der skal selvfølgelig være plads til spas. Men jeg synes det kunne være fedt, hvis disse indlæg kunne ekskluderes fra oversigten over 'Nyeste indlæg', hvor de får mest opmærksomhed. Så 'Cafe og hyggé' bliver til en slags kravlegård.

På den måde får de indlæg, som har stor faglig relevans, mere lys og opmærksomhed end de mindre seriøse indlæg. Jeg tror fast på, at den her idé kan højne niveauet på Amino. 

Tak for opmærksomheden og fortsat go' søndag!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Folk siger et og gør noget andet.

Preben

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 14:48

Det indlæg er taget ud af kontekst. Men udover det har du har helt ret, Preben. Jeg er virkelig ked af, at jeg skrev det indlæg. Har du tid og energi i din forhåbentligt travle hverdag til at trolle videre, eller skal vi stoppe den her?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)