Jeg er godt nok træt af dit spam Ulrik. Jeg synes du skulle bruge kræfterne positivt fremad, tage din ven Simon i hånden og skabe noget sammen i stedet for.
Al din ævl om positivitet kan vi tage, når Simon har fået det, du skylder ham. I bygger en forretning op sammen, du stikker ham i ryggen, og nu vil du have Aminos hjælp til at lukrere yderligere på din svinestreg?
Det er for langt ude - og hvis jeg skal tage en masse ensomme stjerner fra TT Tekstforfatter og Preben, fordi jeg gør opmærksom på det, så gør jeg det gerne - og med oprejst pande.
Det indlæg er taget ud af kontekst. Men udover det har du har helt ret, Preben. Jeg er virkelig ked af, at jeg skrev det indlæg. Har du tid og energi i din forhåbentligt travle hverdag til at trolle videre, eller skal vi stoppe den her?
Jeg gider ikke bruge tid på at diskutere og har ikke planer om at bruge ydeligere tid på at finde gamle tråde men men det jeg pastede "om at højne niveauet på amino" synes jeg ikke denne debat medvirker til.
positive tanker kommer man længere her i livet og alt man skriver skal være skrevet i positive ånd , så tænk positivt .
vis du kun vil videre formidle noget der ikke hjælper tråd starter bedste at holde sig væk, for man tænke positivt hele livet igennem og livet er for kort til at give negative energi videre der gør man kun bliver kort varig glad nu fik jeg sagt dette , med er en hjælp dette giver langvarig glæde hos en, jo mere i skriver mere bliver dit fokus på den negative energi og det hjælper ingen , hverken den som skriver negative eller den du giver negative energi videre og du beskytter ikke dit image med positive og en god forretning strategi , der viser dig positivt udad til så du får meste muligt positivt brand som muligt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows