Igår startede jeg "Jagten på DKs næste rollemodel". Jeg var blevet så hamrende træt af, at de forkerte unge kommer på i fokus, så nu gør jeg mit forsøg på at ændre det. Men jeg har brug for hjælp.
Er du mellem 15 og 25 år og gør noget godt for andre, så kan du nominere dig selv. Hvis du kender én i den aldersgruppe, kan du nominere vedkommende. Det hele sker på denne side www.DKsRollemodel.dk Der bliver fede præmier :-)
Jeg lancerede projektet til foredragsbegivenheden Ignite igår, og der blev lavet følgende amatøroptagelse af det, så du på 5 min. kan blive lidt klogere på det (der kommer en prof-version senere)
Du kan selvfølgelig også støtte mig meget ved at fortælle andre om konkurrencen, som jeg håber vil gøre en stor forskel og anerkende de mange unge, der gør en beundringsværdig indsats i vores lille land.
Du er ikke alene om din frustration af tv kanaler og hvem de glorificere.
Jeg har det som side projekt at lave en "tv station" for iværksættere, så de kan se brugbare videoklip istedet for det hø de viser i tv.
Jeg kender ikke nogen til denne pris, men går du efter dem som bryder mainstream mønsteret ved at være specielle eller dem som er mest produktive med deres passion?
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Syndes det er et fedt koncept og der er fuld støtte her fra. Her desværre nok ikke så meget at støtte med end at sprede det glade budskab så det vil jeg gøre.
Du er ikke alene om din frustration af tv kanaler og hvem de glorificere.
Det er også de reaktioner, jeg får, så det er super fedt!
Lasse Smith:
Jeg har det som side projekt at lave en "tv station" for iværksættere, så de kan se brugbare videoklip istedet for det hø de viser i tv.
Dejligt. Den vil jeg bestemt se nærmere på.
Lasse Smith:
Jeg kender ikke nogen til denne pris, men går du efter dem som bryder mainstream mønsteret ved at være specielle eller dem som er mest produktive med deres passion?
Hvis du bare vil være med til at udbrede budskabet, så gør du allerede rigtig meget for projektet. I første omgang af jagten går jeg efter unge, som gør en positiv forskel for andre mennesker. Men det kan de fx også gøre ved at være produktive med deres passion, for det kan jo inspirere andre mennesker, og det er også godt.
Hvis du bare vil være med til at udbrede budskabet, så gør du allerede rigtig meget for projektet. I første omgang af jagten går jeg efter unge, som gør en positiv forskel for andre mennesker. Men det kan de fx også gøre ved at være produktive med deres passion, for det kan jo inspirere andre mennesker, og det er også godt.
Dbh
Tommy
Det vil jeg gøre
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Syndes det er et fedt koncept og der er fuld støtte her fra. Her desværre nok ikke så meget at støtte med end at sprede det glade budskab så det vil jeg gøre.
Hej Asger,
Spredning af budskabet er fantastisk bidrag i sig selv. Tusinde tak!
Jeg er lige blevet gjort opmærksom på, at nogle af de interne links ikke har virket, og at det der for ikke kunne lade sig gør at indstille en rollemodel. Woops. Nå, men nu er det lavet :-)