Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Skypro

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Skypro I/S:

Mikael christiansen:

Okay forstået i satser ikke på kunder igennem hjemmesiden  , med viser bare hvilken kunder i har haft for folk klikker jo ikke på en hjemmeside der ikke findes på google, men i har måske masser af venner ? med jeg forstår ikke rigtigt hvordan i vil få kunder så i kan levere hjemmesider når der ikke satse på google

Nu findes der muligheden for uden Google må du huske. 

Vi fokuserer på et andet parametermiks end SEO giver. Der er ingen grund til at køre SEO, hvis ikke du har kapacitet/medarbejdere nok til at dække efterspørgslen der er genereret derfra Skype-Smile

Så tager man da bare højere timepris for målet for jer er vel at få den højeste mulig pris for jeres produkt og en bedre titlen lidt teksten er ikke det vilde arbejde koster højeste en time og det er da dejligt at kunne sætte sine priser op da efterspøegslen stiger grundet mange kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 13:06

Hej,

Lidt feedback:

Hele det store billedet på forsiden er et dødt link, det ville være smart hvis man kom hen til noget info om jeres produkt når man klikkede på det

Scrolling på forsiden er ikke optimalt (synes jeg) - alt skal gerne kunne ses umiddelbart uden at det er nødvendigt

"Webløsning" er et noget ukonkret ord; er det hosting, webshops, hjemmesider, servere eller hvad tilbyder i præcist?

i "Om os" menu'en er der et billedet af et tomt kontor, det sender ikke noget særligt godt signal om jeres arbejdsindsats

Jeres "Produkt" menu fungere ikke optimalt, det er forvirrende og inkonsekvent at man både kan klikke på overskriften og at der samtidig er menupunkter under (man kommer meget nemt til at misse selve "Produkt" informationen, hvis man laver mouse-over)

Men ellers flot side, den gale fisker er et lidt spøjst blikfang, men sender måske et signal om at i er lidt rebelske og fremme i skoene.

Held og lykke med det!

Tilmeldt 23. Jul 10
Skrevet kl. 13:11

...og lige en enkelt ting mere:

Under jeres produkter lover i sindsygt meget, det lyder rigtigt godt men kan i stå inde for det? (F.eks 24 timers support)

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:17

- Mikael: Det er selvfølgelig rigtigt nok. Vi vil tage det op til overvejelse. Tak for din feedback! 

Jacob R:

Hej,

Lidt feedback:

Hele det store billedet på forsiden er et dødt link, det ville være smart hvis man kom hen til noget info om jeres produkt når man klikkede på det

Scrolling på forsiden er ikke optimalt (synes jeg) - alt skal gerne kunne ses umiddelbart uden at det er nødvendigt.....

Vi havde lige glemt at smide linket ind til billedet på forsiden. Det fikser vi hurtigst muligt.

Scrolling: kan delvist følge dig, men vi holder dog ved vores valg, da det er en smagssag ;)

Webløsning: Ja et vidt begreb, men vi føler dog at det kommer til udtryk at vi sælger hjemmesider. 

Om os: Haha, ja okay. Kontorbilledet kan vel diskuteres, jeg tror dog de fleste ikke tolker det sådan.

Produkt: vi har selv haft det i øje og ændre det højst sandsynligt snart.

Mange tak for din hjælp!

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Skrevet kl. 13:18

Jacob R:

Under jeres produkter lover i sindsygt meget, det lyder rigtigt godt men kan i stå inde for det? (F.eks 24 timers support)

Det skal tolkes mere som metafor for, at vi sidder på enormt meget og stortset altid. 

Tilmeldt 23. Jul 10
Skrevet kl. 13:32

Skypro I/S:

Jacob R:

Det skal tolkes mere som metafor for, at vi sidder på enormt meget og stortset altid. 

Jeg ville ikke turde skrive meget konkrete ting som: "Vores arbejdsdag slutter aldrig. Det betyder at du nemt vil kunne komme i kontakt med os, døgnet rundt!"

og "Skulle du bruge hjælp, så står vi klar døgnet rundt. Vi guider dig igennem alt, så du får mest muligt ud af din hjemmeside."

I ender med at få en masse bøvl hvis i lover kunderne en masse ting, men nogle af dem er bare metaforiske og ikke noget i mener bogstaveligt (selv om det står sort på hvidt)

Gælder f.eks også jeres løfter om SEO (er det SEO-support i et år der er inkluderet?) og design osv.

Hvis jeg var jer, ville jeg formulere det meget mere konkret, så undgår i vrede kunder der føler de er blevet lovet mere end i kan holde

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Skrevet kl. 13:59

Jacob R:

Skypro I/S:

Jacob R:

Jeg ville ikke turde skrive meget konkrete ting som: "Vores arbejdsdag slutter aldrig. Det betyder at du nemt vil kunne komme i kontakt med os, døgnet rundt!"

og "Skulle du bruge hjælp, så står vi klar døgnet rundt. Vi guider dig igennem alt, så du får mest muligt ud af din hjemmeside."

I ender med at få en masse bøvl hvis i lover kunderne en masse ting, men nogle af dem er bare metaforiske og ikke noget i mener bogstaveligt (selv om det står sort på hvidt)

Gælder f.eks også jeres løfter om SEO (er det SEO-support i et år der er inkluderet?) og design osv.

Hvis jeg var jer, ville jeg formulere det meget mere konkret, så undgår i vrede kunder der føler de er blevet lovet mere end i kan holde

Det har du ret i. Vi vil gennemgå det snarest muligt.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:38

Jeg har to ting.

Jeg faldt over sætningen: "Vi udskiller os ved at tilbyde eksklusive webløsninger i langt bedre kvalitet end mange af vores konkurrenter, og til en lavere pris!" og det synes jeg er en overdrivelse. Uden at kende noget til Jeres konkurrenter er jeg ret sikker  på at de ikke er enige, og langt bedre kvalitet får mig til at tænke på helt andre produkter end Jeres, med mindre I virkeligt kan designe en hjemmeside fra bunden så jeg får tårer i øjnene. Ellers er min opfattelse at de dyre selskaber virkeligt kan deres kram, og dem som arbejder med Jeres priser må anses for trods alt at være et niveau under da de ikke har samme resourcer til at anvende grafikere, reklamefolk, seo eksperter og hvad det ellers måtte være.

Og var lige ved at overveje mere info om Jeres introtilbud i går indtil jeg opdagede den latinske tekst på Jeres store billede på forsiden. Så tænkte jeg: Fuck it! hvis jeg bare køber et tilrettet template så skal det ikke koste mig 2500 kr, og slet ikke sælges som en komplet webudvikling.
Så få det billede skiftet ud med nogle sider I selv har designet fra bunden. Evt. til det ene formål at de skal se godt ud på forsidebilledet :)

Det var lige hvad jeg kunne komme på.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:51

Hej skypro,

JEG SYNES JERES SIDE ER KANON! Jeres koncept, med unikt design og til en meget lavere pris end andre, er genial! OG hold fast på det! 

Når jeg skal have lavet en hjemmeside, så har jeg jeres side gemt i arkiverne!

mvh Christoffer Skov

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Skrevet kl. 07:24

Christoffer Skov:

Hej skypro,

JEG SYNES JERES SIDE ER KANON! Jeres koncept, med unikt design og til en meget lavere pris end andre, er genial! OG hold fast på det! 

Når jeg skal have lavet en hjemmeside, så har jeg jeres side gemt i arkiverne!

mvh Christoffer Skov

Hej Christoffer!

Tusind tak for ros. Det er vi glade for Skype-BigSmile

Mvh

Skypro I/S

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)