Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Skypro

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Vi vil gerne have lidt feedback, ris/ros på vores website:

www.Skypro.dk

OBS:

- Vi er klar over, at vores side muligvis loader langsomt, da vi undergår et serverskift i øjeblikket (skriv dog gerne, at det går lidt langsomt hvis det gør)

Har i nogle forslag/ideer er de også meget velkomne.

På forhånd tak! 

// Skypro I/S - Webudvikling

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 09:17

Hej,

Hvordan kan det være, at i kræver 50% betaling først, og så yderligere 50% efter? Jeg vil klart mene at de fleste først har lyst til at betale efter, altså når de har fået deres produkt.

"Processen" er en fin side, men om den skal ligge under "Produkter", ved jeg nu ikke. Snarer en side i sig selv. I hvert fald burde der være nogle produkter under "Produkter"...

Det er først nu, da jeg kom til at klikke på "Produkter" at jeg fandt jeres produkter - og fandt ud af, hvad i overhoved laver, hvilket forsiden burde give en helt klar.

Det lyder nok lidt dumt at sige, at jeg først fandt jeres produkter, da jeg klikkede på menuen, men når der kommer en scrolldown når musen kommer over "Produkter", så burde der også stå Produkter, ligeledes som der står Processen.

- Er der andre der er enig i overstående, eller er det bare for tidligt på morgenen for mig?? :D

Enten helt dansk, eller helt engelsk! Enkelte steder er der engelske ord, der burde rettes til dansk :)

Fx i "Om Os", står der under kontakt os, Name, istedet for navn :-)

Fandt et andet sted også "Read More", men husker ikke lige hvor :-)

Ellers et lækkert design, jeg elsker at jeres tlfnr. står i en iphone! :)

Med venlig hilsen

Casper M. Poulsen

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Skrevet kl. 09:47

Hej Casper,

Tak for det hurtige svar.

Som køber ønsker man sit produkt før man betaler, og som sælger ønsker man betaling før man leverer produktet, logisk nok. For at sikre begge parter i en handel, deler vi det op 50% før og 50% efter. Vi har tidligere haft dårlige erfaringer med at gøre det anderledes, men på denne måde er vi sikret. 

Casper Poulsen:
Det er først nu, da jeg kom til at klikke på "Produkter" at jeg fandt jeres produkter - og fandt ud af, hvad i overhoved laver, hvilket forsiden burde give en helt klar.

Hm. Jeg tror måske det er tidligt om morgenen Skype-Wink Alene på forsiden står der "Webudvikling", "Vi leverer profesionelle hjemmesider", "Vores webløsninger virker i alle browsere", "Komplet hjemmeside 2999,-", "Professionelle webløsninger" etc.

Kan give dig helt ret i det med engelsk, det får vi tjekket op på! 

Mvh

Skypro I/S

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:40

Nærmste kun billedet forsiden , oveni noget tekst i billedet derved svært for google at indeksere forsiden i google end det ellers havde været.

Vis hvad i kan når i laver hjemmesider de fleste der ønsker hjemmesider ønsker mere en hjemmeside , højt indekseret i google end en flot hjemmesiden , for flot der ikke findes øverste på google får ikke kunder da den ikke bliver fundet på google godt

Titlen lav en længere og en mere sigende derved findes i bedre i søgemaskirne

ingen tekst på siden med masser SEO der gør går langt, h1 eller h2

husk de få billeder giv dem titler og tags derved findes i google billedet søgning.

CVR nummer på kontaksiden op med det på kontaktsiden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Skrevet kl. 10:45

Mikael christiansen:

Nærmste kun billedet forsiden , oveni noget tekst i billedet derved svært for google at indeksere forsiden i google end det ellers havde været.

Vis hvad i kan når i laver hjemmesider de fleste der ønsker hjemmesider ønsker mere en hjemmeside , højt indekseret i google end en flot hjemmesiden , for flot der ikke findes øverste på google får ikke kunder da den ikke bliver fundet på google godt

husk de få billeder giv dem titler og tags derved findes i google billedet søgning.

Hej Mikael!

Tak for svaret.

Vi har ikke gået op i nogen form for SEO, da vi ikke mener det er nødvendigt indenfor vores branche. Vores salgsmetode er direct marketing/relation. Skype-Wink

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 11:52

Skypro I/S:

er tidligt om morgenen Skype-Wink Alene på forsiden står der "Webudvikling", "Vi leverer profesionelle hjemmesider", "Vores webløsninger virker i alle browsere", "Komplet hjemmeside 2999,-", "Professionelle webløsninger" etc.

Kan give dig helt ret i det med engelsk, det får vi tjekket op på! 

Mvh

Skypro I/S

Nu er der gået lidt tid og har atter set på Jeres side, og du har helt ret i at forsiden giver et godt indtryk.

Jeg beklager meget mit tidligere morgensvar!

/Casper M. Poulsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:04

Skypro I/S:

Mikael christiansen:

Hej Mikael!

Tak for svaret.

Vi har ikke gået op i nogen form for SEO, da vi ikke mener det er nødvendigt indenfor vores branche. Vores salgsmetode er direct marketing/relation. Skype-Wink

Er det ikke hjemmesider i levere? jeg kender ikke den kunden der ikke går op at blive fundet godt på google og man viser lidt hvad man står for ved sin egen hjemmesiden om hvor fokus ligger og i alt forstår jeg det ligger ikke på SEO overfor jeres kunder 

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Skrevet kl. 12:40

Mikael christiansen:

Er det ikke hjemmesider i levere? jeg kender ikke den kunden der ikke går op at blive fundet godt på google og man viser lidt hvad man står for ved sin egen hjemmesiden om hvor fokus ligger og i alt forstår jeg det ligger ikke på SEO overfor jeres kunder 

Forstår din pointe, men vi leverer også SEO til kunder, men har blot fravalgt det på vores egen side. 

// Skypro I/S

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:44

Skypro I/S:

Mikael christiansen:

Forstår din pointe, men vi leverer også SEO til kunder, men har blot fravalgt det på vores egen side. 

// Skypro I/S

Okay forstået i satser ikke på kunder igennem hjemmesiden  , med viser bare hvilken kunder i har haft for folk klikker jo ikke på en hjemmeside der ikke findes på google, men i har måske masser af venner ? med jeg forstår ikke rigtigt hvordan i vil få kunder så i kan levere hjemmesider når der ikke satse på google

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Skrevet kl. 12:51

Mikael christiansen:

Okay forstået i satser ikke på kunder igennem hjemmesiden  , med viser bare hvilken kunder i har haft for folk klikker jo ikke på en hjemmeside der ikke findes på google, men i har måske masser af venner ? med jeg forstår ikke rigtigt hvordan i vil få kunder så i kan levere hjemmesider når der ikke satse på google

Nu findes der muligheden for uden Google må du huske. 

Vi fokuserer på et andet parametermiks end SEO giver. Der er ingen grund til at køre SEO, hvis ikke du har kapacitet/medarbejdere nok til at dække efterspørgslen der er genereret derfra Skype-Smile

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)