Hej alle! Vi vil gerne have lidt feedback, ris/ros på vores website: OBS: - Vi er klar over, at vores side muligvis loader langsomt, da vi undergår et serverskift i øjeblikket (skriv dog gerne, at det går lidt langsomt hvis det gør) Har i nogle forslag/ideer er de også meget velkomne. På forhånd tak! // Skypro I/S - Webudvikling
|
Hej,
Hvordan kan det være, at i kræver 50% betaling først, og så yderligere 50% efter? Jeg vil klart mene at de fleste først har lyst til at betale efter, altså når de har fået deres produkt.
"Processen" er en fin side, men om den skal ligge under "Produkter", ved jeg nu ikke. Snarer en side i sig selv. I hvert fald burde der være nogle produkter under "Produkter"...
Det er først nu, da jeg kom til at klikke på "Produkter" at jeg fandt jeres produkter - og fandt ud af, hvad i overhoved laver, hvilket forsiden burde give en helt klar.
Det lyder nok lidt dumt at sige, at jeg først fandt jeres produkter, da jeg klikkede på menuen, men når der kommer en scrolldown når musen kommer over "Produkter", så burde der også stå Produkter, ligeledes som der står Processen.
- Er der andre der er enig i overstående, eller er det bare for tidligt på morgenen for mig?? :D
Enten helt dansk, eller helt engelsk! Enkelte steder er der engelske ord, der burde rettes til dansk :)
Fx i "Om Os", står der under kontakt os, Name, istedet for navn :-)
Fandt et andet sted også "Read More", men husker ikke lige hvor :-)
Ellers et lækkert design, jeg elsker at jeres tlfnr. står i en iphone! :)
Med venlig hilsen
Casper M. Poulsen