Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering priser

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Alei:

Er der nogen, der sidder inde med en god kravspecifikation på en webside + tilhørende pris på kodningen af siden?

Hvilke type projekt? :)

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:35

Jannik Hansen:
Hvilke type projekt? :)

Webside-projekt. Hvilken som helst!

Har du nogen liggende? Hvis de er private, må du meget gerne sende dem til min mail!

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 00:04

CMS, helt bestemt at folk ikke er direkte hustlere eller lignende, og det ofte kommer ned til manglende forståelse for opgaven eller urimelige krav.

Alei, jeg tror næppe nogen kan vise dig et seriøst eksempel med mindre du kigger på de offentlige udbud som stort set altid er meget store projekter og ikke kun en webside. Dog er der masser af eksempler fra universiteter uden pris (nok mest java og lignende).

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 16:58

Jannik Hansen:

jub:

Dog har de patent på deres 2-vejs kommunikation-boks, altså direkte kommunikation fra kunde til det pågældende pizzaria :)

Gælder den kun i Danmark? Eller?

Går udfra den hver fald gælder i hele Europa. Alt andet ville være ubrugeligt siden de prøver at indtage Europa og er godt påvej. Men husk på det kun er selve den "communicator" hos restauranterne, som giver bestillingerne direkte fra Just-eat til dem. Men skal man bare være en lille anelse tæt på at konkurrere med dem, så skal man skam også bruge sådan et system :) Alt andet er for besværligt, for selve restauranten.

(JCT box)

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 18:33

Så kunne man da overveje et patent design around, dvs designe uden om patenterne, hvis de da overhovedet er i kraft i dit forretningsområde ..

www.eneret.dk kan foretage denne analyse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37

Mogens:

Så kunne man da overveje et patent design around, dvs designe uden om patenterne, hvis de da overhovedet er i kraft i dit forretningsområde ..

www.eneret.dk kan foretage denne analyse.

Koster det ikke en formue at få analyseret? Og mon ikke man ret sikkert ender i retten? :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:52

jub:
Men husk på det kun er selve den "communicator" hos restauranterne, som giver bestillingerne direkte fra Just-eat til dem.

Alt der kan modtage og udskrive eller på anden måde gøre opmærksom på en ordre kan vel bruges. En billig tablet med 3G kort?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 19:27

God og spændende dialog i har gang. kan forstå at mange af jer har betydeligt mere erfaring på området end jeg har. 

Nu snakker i meget om krav specifikation. Og det er også blevet nævnt om der er nogen som har eksempler på dette. Der vil jeg også meget gerne se et eksempel. Kunne være spændende hvis nogen kunne gi en idé til hvordan den eventuelt har set ud ved f.eks. just-eat.dk?

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 18:20

Hej Patrick Schluter

Vi har lige åbnet et firma ( Time-Book.dk ) med Online Booking som minder lidt om Just-eat.dk

Derfor har vi et færdigt Bookingsystem som kan bruges til mange ting.

Vi skal bruge det til Frisør Branchen.

Hvis du har en god ide til hvad det ellers kunne bruges til, kunne vi måske samarbejde om det. Vi er åbne overfor nye ider så du er velkommen til at ringe eller sende en mail.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)