Jeg har aldrig lovet nogen, at de ville modtage fejlfrie artikler fra mig. Det kan jeg ikke opretholde - og det skrev jeg allerede til dig dengang. Jeg har skrevet flere hundrede artikler for omkring 50 forskellige kunder, og har sammenlagt modtaget to klager, der gik på grammatiske fejl. Med det sagt er jeg selvfølgelig ked af, at du modtog en artikel, som du ikke fandt tilfredsstillende. Jeg har haft mange sammenstød med grammatiknazister, senest i debatten i dette udemærkede blogindlæg, som Kjers har skrevet. Her gør jeg også rede for min filosofi på området. Hvis man er uenig i mine betragtninger, er der heldigvis andre leverandører, der prioriterer anderledes. Der bliver læst korrektur på alle tekster jeg skriver, som skal bruges i forbindelse med pressemeddelelser, virksomhedspræsentationer eller i andre situationer, hvor punktlighed og sproglig præcision er alfa omega. I sammenhænge, hvor teksterne bl.a. skal bruges til affiliate markedsføring, sender jeg ikke tekster til korrektur. Det betyder ikke noget. Og hvis nogen skulle være i tvivl, så har jeg sammenlagt været med til at skabe en millionomsætning, der bekræfter min teori om, at fuldstændig grammatisk præcision er overflødig. |
Tobias G:Men hvad skal der til for at du svarer på mails? Har skrevet til dig et par gange, og har ikke fået svar...
Jeg forsøger at svare på alle e-mails. Jeg er ked af, at din er druknet i mængden. Hvis du sender den igen, skal jeg svare hurtigst muligt, hvis det stadig er aktuelt.