Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genial webtekst foræres (næsten) væk

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:
"Geniale" SEO-artikler foræres (næsten) væk

Før at endorfinerne får frit løb, må jeg indrømme, at den artikel, jeg modtog sidste år, var utrolig dårlig grammatisk!

Mvh Mark / Janteloven (;

PS. Det har måske været en smutter, da der jo er rigtig mange, som er tilfredse.

Jeg har aldrig lovet nogen, at de ville modtage fejlfrie artikler fra mig. Det kan jeg ikke opretholde - og det skrev jeg allerede til dig dengang. Jeg har skrevet flere hundrede artikler for omkring 50 forskellige kunder, og har sammenlagt modtaget to klager, der gik på grammatiske fejl. 

Med det sagt er jeg selvfølgelig ked af, at du modtog en artikel, som du ikke fandt tilfredsstillende.

Jeg har haft mange sammenstød med grammatiknazister, senest i debatten i dette udemærkede blogindlæg, som Kjers har skrevet. Her gør jeg også rede for min filosofi på området.

Hvis man er uenig i mine betragtninger, er der heldigvis andre leverandører, der prioriterer anderledes.

Der bliver læst korrektur på alle tekster jeg skriver, som skal bruges i forbindelse med pressemeddelelser, virksomhedspræsentationer eller i andre situationer, hvor punktlighed og sproglig præcision er alfa omega.

I sammenhænge, hvor teksterne bl.a. skal bruges til affiliate markedsføring, sender jeg ikke tekster til korrektur. Det betyder ikke noget. Og hvis nogen skulle være i tvivl, så har jeg sammenlagt været med til at skabe en millionomsætning, der bekræfter min teori om, at fuldstændig grammatisk præcision er overflødig. 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 21:29

Tobias G:

Men hvad skal der til for at du svarer på mails? Har skrevet til dig et par gange, og har ikke fået svar...

Jeg forsøger at svare på alle e-mails. Jeg er ked af, at din er druknet i mængden. Hvis du sender den igen, skal jeg svare hurtigst muligt, hvis det stadig er aktuelt.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 11:26

Jeg kan forresten anbefale alle at læse nedenstående artikel.

Det hele gælder naturligvis også min forretning - lige med undtagelse af positionsanalyser og søgeordsanalyser. Dem laver jeg ikke for dig, medmindre vi laver en ekstraordinær aftale herom.

Jeg kan dog sagtens hjælpe dig igang med begge dele.

4 spørgsmål du skal stille inden du hyrer en SEO tekstforfatter

Skribenten er Michael Aagaard, som også har hjemmesiden online tekstforfatter.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg glæder mig til at modtage nogle tekster BZR. Jeg har hørt meget godt om dine tekster! :=)

- Jeg ser ikke noget problem med at teksterne ikke er 100 % grammatisk korrekte. Jeg vil hellere have en tekst med rigtig godt indhold end en 100 % grammatisk korrekt tekst!  

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 13:29

Andreas Linde:

Jeg glæder mig til at modtage nogle tekster BZR. Jeg har hørt meget godt om dine tekster! :=)

- Jeg ser ikke noget problem med at teksterne ikke er 100 % grammatisk korrekte. Jeg vil hellere have en tekst med rigtig godt indhold end en 100 % grammatisk korrekt tekst!  

Du er den næste i rækken, så du kan regne med gevinst i indbakken snart.

Nogle mennesker vil altid have ondt i røven, uanset hvad man siger eller gør. De fleste af dem har endnu mere ondt i røven, når de sidder foran et tastatur. I virkeligheden er de faktisk ganske flinke og fornuftige.

God weekend på forhånd til alle hårdtarbejdende Aminoer!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 06:38

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 16:13

Dobbeltpost - nå, hvad skal vi så finde på. Har åbninger igen fra næste uge.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 12:59

Hej

Slå på tråden og lad os få en snak :o) 50 99 99 99

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)