Jeg kom til at tænke på, hvordan forholder man sig ift. returret når man har et cashbacksite?
Her mener jeg, hvad gør man for at undgå at udbetale "point" til de brugere, der returnerer de varer, som de bestiller?
Går selv med en idé til et cashbackkoncept, så i også mere en velkomne, hvis er er nogle hajer til cashback-systemer, og kan udvikle et system, der tager højde for ovenstående problematik.
Vi havde masser af problemer med det i starten på Sponsorplay. Vi udbetalte ugentligt og det var der nogle brugere der lukrerede på. Heldigvis havde vi rimelig styr på at folk ikke havde flere konti og derfor snød de kun 1 gang
Tit kan man se et mønster og enkelte gange udsatte vi udbetalingen til en bruger i 14 dage, hvis der foregik noget mistænkeligt.
Det er vel bare at lave det sådan at brugere først kan få deres modydelse efter løbende måned + 45 dage, som de fleste netværk har. Så kan du nå at se om ordre annulleres før du får penge. Jeg ved at både Partner Ads og Tradedoubler tilbyder rapporter hvor det er muligt at hente alle annulleringer. Dette kan sagtens laves automatisk, så systemet selv kan udligne en ydelse på den enkelte bruger.