Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til jer med Cashback-sites - refundering?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg kom til at tænke på, hvordan forholder man sig ift. returret når man har et cashbacksite?

Her mener jeg, hvad gør man for at undgå at udbetale "point" til de brugere, der returnerer de varer, som de bestiller?

Går selv med en idé til et cashbackkoncept, så i også mere en velkomne, hvis er er nogle hajer til cashback-systemer, og kan udvikle et system, der tager højde for ovenstående problematik.

Dannie

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:32

Hej Dannie.

Hvorfor skulle folk returnere en vare?

Da jeg arbejdede med cashback sites for 1-2 år siden var jeg aldrig ude for det.

Så lig hellere energien et andet sted :-)

Og hvis det sker en enkelt gang - så send varen retur til din leverandør. Så længe det er indenfor de 14 dage er det jo fint.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:38

Vi havde masser af problemer med det i starten på Sponsorplay. Vi udbetalte ugentligt og det var der nogle brugere der lukrerede på. Heldigvis havde vi rimelig styr på at folk ikke havde flere konti og derfor snød de kun 1 gang Smile

Tit kan man se et mønster og enkelte gange udsatte vi udbetalingen til en bruger i 14 dage, hvis der foregik noget mistænkeligt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 00:04

Mange tak for de hurtige svar :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22

Det er vel bare at lave det sådan at brugere først kan få deres modydelse efter løbende måned + 45 dage, som de fleste netværk har. Så kan du nå at se om ordre annulleres før du får penge. Jeg ved at både Partner Ads og Tradedoubler tilbyder rapporter hvor det er muligt at hente alle annulleringer. Dette kan sagtens laves automatisk, så systemet selv kan udligne en ydelse på den enkelte bruger.

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 10:03

Tak for svarerne.

Men hvordan kan jeg tracke de annullerede leads og se hvilke brugere, som f.eks. har smidt en omgang Anders And leads afsted ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:26

Fra f.eks. euroads modtager du et kald hvis et lead bliver annulleret, ellers tror jeg eneste løsning er at klare den manuelt.

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 11:10

Okay, for kan se at de åbenbart også er et problem som drenge fra gratissnoller rendte ind i

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)