Hej Aminoer Jeg leger spåmand og spår Facebook har tabt 80 % af dens værdi i år 2020 og det må i gerne hænge mig op på. En gang var man sej hvis man havde en tatovering det gav opmærksomhed, i dag er alle tatoveret og der er ikke noget cool i det mere. I USA hører man udtrykket (purity tattooed) som mener man ikke er tatoveret og derfor svarer man når man bliver spurgt om man er tatoveret (No I am purity tattooed). I starten fløj ordene jeg skriver til dig på face, tilføj mig på Facebook, hvor mange venner har du facebook ?, find mig på Face osv osv.. Nu vender udviklingen det er begyndt ikke at være fedt at have Facebook profil mere, man er mere tilbageholden med at oplyse man har det og det er begyndt at blive lidt tabu men mest af alt ser man flere og flere der sletter deres profil. Det er både er lidt cool og sige man ikke er på Facebook og Facebook er ikke er nødvendigt på nogle som helt måder. Twitter er langt mere hot end Facebook fordi der vil gå længere tid før alle er på Twitter og der sker det samme som med Facebook. Blogge og Twitter sender Facebook i graven og vi når alle at komme med til begravelsen. Jeg er slet ikke fordomsfuld over for bloggere, fordi jeg hader dem alle lige meget og derfor har jeg heller ikke selv en blog og skriver derfor her. Take Care Simon |
Simon Thougaard Frandsen:Jeg er slet ikke fordomsfuld over for bloggere, fordi jeg hader dem alle lige meget og derfor har jeg heller ikke selv en blog og skriver derfor her.
Haha, super... :)