Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er alle inviteret til Facebooks begravelse.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Med alt den ekspertviden, som du må bære rundt på, så kommer du vel med det "NYE", som ingen kan undværre forevigt?
Ellers spilder du et helt liv, med verdens bedste ide...

Hvorfor har folk så skide travlt med, at forudse andres nedtur? Hva er formålet?
Det er skisme en negativ tilgang til tilværelsen, hvis det er det, man bruger tiden på...

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:43

Fashion-Seller:

Hvorfor har folk så skide travlt med, at forudse andres nedtur? Hva er formålet?

Det er skisme en negativ tilgang til tilværelsen, hvis det er det, man bruger tiden på...

QFT

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 20:05

Lasse:

Facebook er ikke aldersbegrænset - min far fylder 71 - han tjekker Facebook nu og da - og flere af hans jævnaldrende gamle venner har osse oprettet en profil for at følge med i hvad de lokale poster - eller hvad børn og børnebørn deler på FB ;-)

Der er så rigtig mange som ikke er så tit på Facebook eller som ikke nødvendigvis er på Facebook for at dele - men snarere for at kigge eller opdatere sig. Ser ofte at flere af mine venner er online - er på chatten - men at deres profil ikke har nye ting på væggen eller at de kommentere andres ting i lang tid. Men så bruges chatten eller der spilles et eller andet spil... eller slet og ret bare hopper rundt og snager ;-)

Lasse

Hej Lasse god beskrivelse og faktisk meget den Måde jeg bruger FB på du her ridser op Wink.

Fashion-Seller:

Med alt den ekspertviden, som du må bære rundt på, så kommer du vel med det "NYE", som ingen kan undværre forevigt?
Ellers spilder du et helt liv, med verdens bedste ide...

Og du kalder mit indlæg negativt der er selvfølgelig er sat ligt på spidsen og så kommer du med sådan en negativ udladning som om jeg skriver personligt til dig. 

Fashion-Seller:

Ligesom det er spændende at prøve at forudsige succeser er det også spændende at prøve at forudsige nedture hvad er der i vejen med det ? .. Nu har jeg ikke så ondt af udviklerne bag Facebook som du har, for selv om facebook skulle tabe det i værdi jeg påstulerer vil de stadig have tjent flere penge end Du eller jeg kommer til på 100.000 år så jeg har ikke så ondt af "drengene" fra FB.

Jeg er ikke ekspert og har aldrig skrevet det men ser mig selv som en ret god aktie analytiker.. 

Jeg arbejder på at få ideer men indtil nu har ingen af mine ideer været gode nok til jeg kan leve af dem så jeg er lønslave indtil videre.. Thats it

Simon 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:20

Simon Thougaard Frandsen:

Og du kalder mit indlæg negativt der er selvfølgelig er sat ligt på spidsen og så kommer du med sådan en negativ udladning som om jeg skriver personligt til dig. 

Det du laver er så skide nemt og omkostningsfrit... Det svare til alle dem som oddser. Du høre hvergang de har vundet, men aldrig når de har tabt!
Eller ligesom alle dem, som gætter på om vi får en varm og solrig sommer i år. Det er faktisk tiden for dem nu. Rammer de forkert, så hører man aldrig et ord fra dem, men rammer de rigtig, så kommer "hvad sagde jeg" sætningen...

Hvis man virkelig mener der er noget galt, hvorfor bruger man det så ik konstruktivt?

Simon Thougaard Frandsen:

Ligesom det er spændende at prøve at forudsige succeser er det også spændende at prøve at forudsige nedture hvad er der i vejen med det ? .. Nu har jeg ikke så ondt af udviklerne bag Facebook som du har, for selv om facebook skulle tabe det i værdi jeg påstulerer vil de stadig have tjent flere penge end Du eller jeg kommer til på 100.000 år så jeg har ikke så ondt af "drengene" fra FB.

Jeg er ikke ekspert og har aldrig skrevet det men ser mig selv som en ret god aktie analytiker.. 

Jeg forstår bare ik hvorfor? Hvor er det spændende i, at se noget går galt?

Men her er et link, så kan du vel se, hvorfor jeg hader den der type gæt, som er omkostningsfri... Alle gættede på at Hasbro eller Mattel købte Lego, fordi det var eneste måde for Lego at overleve på... Gæt gæt gæt, men hårdt arbejde har gjort Lego til et af de sidste 5 års største danske eksporteventyr...

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/lego-topper-med-rekordregnskab/?id=37827513

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 20:50

Hej Fashion-seller

Jeg kan godt følge hvad du mener med det jeg gør er omkostningsfrit, jeg skrev indlægget fordi som jeg skrev jeg ikke havde nogen blog men fordi jeg havde disse tanker omkring FB.

Jeg tror bare vi ser forskelligt på tingene og det er vel også ok.

Jeg syntes det er lige så spændene at prøve at forudsige nedture som opture for produkter og virsomheder fordi det på den måde også giver mening til hvordan man skaber succes og vækst.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)