Simon Thougaard Frandsen:
Og du kalder mit indlæg negativt der er selvfølgelig er sat ligt på spidsen og så kommer du med sådan en negativ udladning som om jeg skriver personligt til dig.
Det du laver er så skide nemt og omkostningsfrit... Det svare til alle dem som oddser. Du høre hvergang de har vundet, men aldrig når de har tabt!
Eller ligesom alle dem, som gætter på om vi får en varm og solrig sommer i år. Det er faktisk tiden for dem nu. Rammer de forkert, så hører man aldrig et ord fra dem, men rammer de rigtig, så kommer "hvad sagde jeg" sætningen...
Hvis man virkelig mener der er noget galt, hvorfor bruger man det så ik konstruktivt?
Simon Thougaard Frandsen:
Ligesom det er spændende at prøve at forudsige succeser er det også spændende at prøve at forudsige nedture hvad er der i vejen med det ? .. Nu har jeg ikke så ondt af udviklerne bag Facebook som du har, for selv om facebook skulle tabe det i værdi jeg påstulerer vil de stadig have tjent flere penge end Du eller jeg kommer til på 100.000 år så jeg har ikke så ondt af "drengene" fra FB.
Jeg er ikke ekspert og har aldrig skrevet det men ser mig selv som en ret god aktie analytiker..
Jeg forstår bare ik hvorfor? Hvor er det spændende i, at se noget går galt?
Men her er et link, så kan du vel se, hvorfor jeg hader den der type gæt, som er omkostningsfri... Alle gættede på at Hasbro eller Mattel købte Lego, fordi det var eneste måde for Lego at overleve på... Gæt gæt gæt, men hårdt arbejde har gjort Lego til et af de sidste 5 års største danske eksporteventyr...
http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/lego-topper-med-rekordregnskab/?id=37827513