Faldt over dette indlæg: Can a Facebook page replace a website? (ekstern side) Interessant læsning. Hvad siger i? - Jeg har tidligere oprettet en blog omkring salg direkte fra sin Facebook side - Trendspot #2 Sælg direkte fra Facebook Er der nogle her der kunne overveje det?? Hilsen Flemming |
Can a Facebook page replace a website?
- 1
For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
|
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Ville slet ikke overveje det :-) Tror kun at det ville være handy hvis man har 1-3 produkter. Men ellers vil jeg klart mene, at det er 100 gange bedre med ens helt egen site, hvor man sætter sig helt eget præg, hele vejen igennem :-) |
Jeg mener at forudsætningen er at man har et produkt med "social" indbyggethed. Der skal være noget at snakke om. I 80'erne ville du nok kunne sælge yo-yo'er via en facebookside, fordi der er tale om dille-princip, kombineret med at man efter købet kan tale om yo-yo tricks. Det er imo en uhyre svær opgave at sælge solid goods såsom tøj, smykker og gadgets - fordi der ligesom ikke er en social oplevelse i forbindelse med hverken det at købe eller det at eje. På de sociale medier er begrebet social sjovt nok ret vigtigt. Hvis der ikke er noget at tale om, så kan det aldrig rigtig vokse af sig selv. Det kan vokse men der skal marketingbudget til. Annoncer i siden, og præmier på højkant.
Thomas Bigum |

Nej, det vil ikke være nogen succes. Det er netop ideen med noget Synergi siderne imellem. Personligt ville jeg lede efter noget mere (en hjemmeside) hvis jeg først havde været på et socialt netværk... Bedste hilsner Lars TRY.dk - nu også Klimabevidst Rengøring |