Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har I nogle gaveidéer? Hvad er den fedeste gave I har givet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er
Nu skal du høre!

Min kæreste bliver 18 år om nogle uger, og jeg har meget svært ved at finde på en gave. Jeg har købt billetter til hendes yndlingsband, men det er ''lidt for lidt'' at give til en 18 års gave. 

Har du nogle gaveidéer? :=)

I må gerne fortælle om hvad i har givet jeres kærester, venner eller familie! Det kan måske give inspiration :=)

Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:34

Hej Andreas

Altid svært at finde en gave til ens kæreste, men jeg fik held med at købe et tæppe der hedder "snug rug",min er 25 år og en frossenpind.

//Kim

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 12:59

ting til personlig pleje er altid godt, og hvis det er kan du smide mig en pm , så kan jeg lave det fedeste tilbud.

Men klart i den alder er det altid svært og købe noget, men hvad med easy jet og en hyggetur/shoppetur til london? billetterne er ikke dyrer og flyvetiden er ca en time, så man er hjemme samme dag, så en hyggelig middag ovre

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 13:06

super sælgere søges:

ting til personlig pleje er altid godt, og hvis det er kan du smide mig en pm , så kan jeg lave det fedeste tilbud.

Men klart i den alder er det altid svært og købe noget, men hvad med easy jet og en hyggetur/shoppetur til london? billetterne er ikke dyrer og flyvetiden er ca en time, så man er hjemme samme dag, så en hyggelig middag ovre

Aaah én dag er nu slet ikke nok....

Hvis man både skal shoppe og en middag har man fandeme travlt... der er jo også transport og lign fra lufthavn...

Så én dag er ikke nok,

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)