Hey alle "Trykkere" Jeg har 500 visitkort som skal bruges til handsout, så har brug for nogle billige visitkort. Der skal være print på beggesider i farver :) Har .psd filen. Skal bruge dem inden 14 dage, så noget puljetryk ville nok være en mulighed! Smid gerne en pris i en PM eller bare i dette indlæg Vh Casper |
Tryk af 500 stk visitkort!
- 1
Casper Birch Buchberg - Webudvikler
|
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk
Problemet er at jeg har ingen anelse om opsætning af visitkort dvs. det med kanten osv. og kvalitets forskellen mellem de billigeste og de dyreste :) |
Casper Birch Buchberg - Webudvikler
Hvis du ikke har helt styr på diverse detaljer om et trykklart layout, beskæring m.m., så vil jeg anbefale dig at tage kontakt til et trykkeri som os (MediaMouse). Der kan du ihvertfald få den sparring du har brug for - og jeg sender også gerne nogle prøver til dig på vores forskellige typer visitkort. Men du skal så også blot være opmærksom på at vi ikke er blandt de aller billigste på markedet - netop fordi vægten er lagt på bl.a. serviceniveauet. |
www.unitedprint.dk - super billige og hjælper dig gerne hvis du har spørgsmål til din ordre. |
Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene
Jeg vil sgu gerne lige slå et slag for Lastertryk. Jeg har netop selv fået produceret 500 visitkort (se resultatet her) hos Lasertryk. Der er hurtig levering, fremragende kvalitet og rigtig god support med korte svartider. Jeg har også brugt Lasertryk tidligere, da jeg skulle have fremstillet klistermærker - de var også i fremragende kvalitet. Nej, jeg arbejder ikke hos, og har ej heller nogen tilknytning til, Lasertryk - de er ganske enkelt bare mit favorittrykkeri. |