Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er 500kr bedst givet ud på min webshop? Hvad med 5000kr?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

500 kr.? Er det ikke frådseri Wink

NoNoNo

Er det en kreativ tekstforfatters forslag midt om natten  ???

VORHERRE BEVARES !!!!!

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk/referencer

P.S. Nu bliver det nok lavet om til at det var ironi, men der kan jo næppe være mange komma fejl ???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:06

Normalt ville mange sige "markedsføring og PR", men når konkurrencen er så hård lige netop inden for det område, så bliver det svært at skille sig ud, men du kan jo altid prøve at finde noget der gør netop din webshop speciel, også se om du kan få noget PR ud af det. Men ellers vil jeg anbefale dig (som de andre også nævner), at arbejde med SEO og alle de andre ting du selv kan gøre for at hjælpe din webshop på vej. Jeg tror egentlig bare det handler om at hænge på, og blive ved med arbejde med det, så skal der nok ske noget på et tidspunkt Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 17:51

Jeg undrer mig over ingen har nævnt De Gule Sider eller DBA. Særligt fordi man som webshop både får sindssygt mange direkte links fra et PR7 domæne med top10 trafik i Danmark og derudover forventeligt også får konverteringer ud af det, til en nogenlunde pris.

Men det fandt jeg selvfølgelig selv ud af:)

SEO er vejen frem, men som tidligere nævnt kører det projekt allerede på skinner - selvfølgelig er idéer til en masse gode links velkomne, men det arbejde kører sideløbende. Sender selvfølgelig masser af varer ud til anmeldelse hos bloggere osv.

Generelt ville jeg ønske jeg bare kunne betale 500kr for at få 1000kr i konverteringer lige nu og her - men jeg tvivler på nogen kan love mig det?

Hvis nogen er mega sej til Facebook Ads og kan love mig højere omsætning end omkostninger til klik garanteret tager jeg gerne imod det tilbud. Jeg har komplet tracking på alle mine annoncer og de klarer sig meget forskelligt på trods af samme målgruppe og indhold, så jeg kan forestille mig at en andens FB ads konto kan klare sig bedre end min mht klikpris.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 13:05

Hovsa, hvor er jeg dum. Det er selvfølgelig no-follow links og de er jo ingenting værd rent seo-mæssigt. Eller er de måske mere værd end absolut ingenting?

Uanset bør det give en flok konverteringer at have en hele kataloget listet på dba.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11

Jeg ved ikke hvor mange affiliates som har tilmeldt sig dit affiliate program, men du må kunne rekruttere flere relevante affiliates.

1. Bed dit netværk om at lave en liste over affiliates som arbejder med mobiler og skriv direkte til dem.

2. Lav nogle søgninger på relevante søgeord og se om du kan kontakte dem med et godt tilbud.

I forhold til de affiliates du har PT, så kunne du lave en konkurrence for at få flere salg og opmærksomhed på netværket.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)