Jeg har nu været i gang siden med min webshop siden november og har endnu ikke fundet noget der giver mig den mængde trafik jeg har brug for til en god pris.
Jeg sælger iPhone tilbehør og har forsøgt mig med Google Adwords der giver en nogenlunde mængde salg og Facebook Ads der har en konverteringsrate der svinger mere end vejret i Danmark. Derudover bruger jeg Partner Ads der giver en meget begrænset mængde trafik, men meget billigt.
...og derudover kører SEO projektet bare derudaf, men det tager lang tid med den grumme konkurrence der er på området.
Jeg mangler derfor stabil trafik til en lav pris og mangler derfor idéer til andre markedsføringsmetoder online.
Hvis jeg kun fokuserer på konverteringer, hvordan er 500kr bedst givet ud hvis man ikke tænker på ovennævnte metoder? Hvad med 5000kr?
Så har de to fået en mail. Jeg er desuden også tilmeldt på forbrugerliv.dk, men det har så vist sig at give ærgeligt begrænset mængde trafik. Men man kan jo håbe det ændrer sig.
Betalt nyhed eller anmeldelse på populær blog. Virker uden tvivl - vi har i hvert fald haft gode erfaringer med det.
Siden er denne iPhone 4 blog. Vi har i omegnen af 25.000 besøgende om måneden, og vores nyheder når desuden ud til omkring 2.600 fans på Facebook.
Du kan kontakte ejer Thomas Justesen her. Det bliver med al sandsynlighed mig, der skal skrive en anmeldelse eller lignende, af din shop - eller blot et par af dine produkter.
Seriøst der er meget du kan gøre med links mv , hovedsiden der linker til dig har samme themes , lave et anderledes på alle sider , det kan google bedste lide , vis laver link på denne måde skal du ligge det på forskellige webhoteller for det giver fuldt udbytte
Huske spar ikke på arbejdet design og webhoteller , det nytter meste at gøre en dyd udad at lave noget unikt.
Arbejde derud ad , huske motivation til at videre formidle din hjemmesiden overalt er vigtigt for det lykkes