Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er 500kr bedst givet ud på min webshop? Hvad med 5000kr?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge Aminoer,

Jeg har nu været i gang siden med min webshop siden november og har endnu ikke fundet noget der giver mig den mængde trafik jeg har brug for til en god pris.

Jeg sælger iPhone tilbehør og har forsøgt mig med Google Adwords der giver en nogenlunde mængde salg og Facebook Ads der har en konverteringsrate der svinger mere end vejret i Danmark. Derudover bruger jeg Partner Ads der giver en meget begrænset mængde trafik, men meget billigt.

...og derudover kører SEO projektet bare derudaf, men det tager lang tid med den grumme konkurrence der er på området.

Jeg mangler derfor stabil trafik til en lav pris og mangler derfor idéer til andre markedsføringsmetoder online.

Hvis jeg kun fokuserer på konverteringer, hvordan er 500kr bedst givet ud hvis man ikke tænker på ovennævnte metoder? Hvad med 5000kr?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:10

Ud over Partner-ads kan du jo prøve nogle af de andre affiliatenetværk og afregne med en procentdel af salget.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 00:15

Hvilke er bedst? Jeg har haft lidt bøvl med at finde de rigtige til affiliate marketing og har derfor ikke tilsluttet mig andre end Partner-Ads

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:26

Jeg tror Tradedoubler og Euroads er dem der når ud til flest.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 00:41

Så har de to fået en mail. Jeg er desuden også tilmeldt på forbrugerliv.dk, men det har så vist sig at give ærgeligt begrænset mængde trafik. Men man kan jo håbe det ændrer sig.

Andre gode idéer til at få solgt noget iPhone tilbehør ?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:59

Betalt nyhed eller anmeldelse på populær blog. Virker uden tvivl - vi har i hvert fald haft gode erfaringer med det.

Siden er denne iPhone 4 blog. Vi har i omegnen af 25.000 besøgende om måneden, og vores nyheder når desuden ud til omkring 2.600 fans på Facebook.

Du kan kontakte ejer Thomas Justesen her. Det bliver med al sandsynlighed mig, der skal skrive en anmeldelse eller lignende, af din shop - eller blot et par af dine produkter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:09

Seriøst der er meget du kan gøre med links mv , hovedsiden der linker til dig har samme themes , lave et anderledes på alle sider , det kan google bedste lide , vis laver link på denne måde skal du ligge det på forskellige webhoteller for det giver fuldt udbytte

Huske spar ikke på arbejdet design og webhoteller , det nytter meste at gøre en dyd udad at lave noget unikt.

Arbejde derud ad , huske motivation til at videre formidle din hjemmesiden overalt er vigtigt for det lykkes

lidt tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 02:12

Tak for tippene - jeg har fået inspiration til en del arbejde de næste par timer, men flere forslag til her-og-nu-konverteringer er meget velkomne:)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

500 kr.? Er det ikke frådseri Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 02:35
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)