Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek CykelCentralen.dk konstruktiv kritik ønskes

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der foråret nærmer sig og det bliver snart cykeltid igen.

Har I en ældre cykel stående som I ikke bruger eller vil have solgt, så puds den op og tag et billede af den og sælg den inde på CykelCentralen.dk (Domænet vil snart funke) 

Er man cykelforhandler kan jeg smide et link på til jeres hjemmeside for få kroner, som privat er det helt gratis.

Annoncen vil stå i et helt år hvor efter den automatisk slettes. Dog skal man lige selv huske at slette den hvis den bliver solgt inden :)

Håber I vil være med til at udbrede kendskabet til siden til venner og bekendte.

PS. Den er stadig under udvikling men det meste skulle fungerere.

Skriv gerne hvis I synes noget er helt forkert eller ikke fungere som det skal, på forhånd tak.

MVH. Jakob.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:56

Hm slet ingen respons :(

Nogle som har nogle ideer til hvordan jeg kan finde folk der har lyst til at sælge deres cykler på sitet, det helt gratis. Gå ind her: CykelCentralen.dk

Her i starten forkæler jeg de første 10 som tilmelder en cykel. 

Sælger du cykler, motorcykler eller scooter kan man få et fremhævet link ind til sit website helt gratis. 

Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:35

Hej Jakob,

Jeg tror ikke der er anden vej end at få lavet dig en markedsføringsplan, hvor du kommer de forskellige muligheder igennem.

Ellers er det svært at bryde igennem alt den støj der er i markedet, men en god plan er fundamentet for at din idé bliver til virkelighed og min erfaring er at med god kommunikation kan du komme rigtig langt.

Mvh

Anders

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:47

Hej Jacob

Super ide. kør på

Lidt kommentarer

Jeg prøvede at forstørre billedet op, men kunne ikke se cyklen tæt på

FAQ er vilkår og ikke spørgsmål. Om os er en blanding med det hele vision og søgeforklaring

Du må ikke referere til den blå avis

Når man ser en annonce ville jeg personligt være interesseret i alder

Forum er dette relevant. De vil jo bare sælge en cykel. Klart budskab

Held & lykke

Mvh.Niels

Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 01:06

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:11

Tak for kritikken og rosen har ændret lidt på det.

Hvilket billede kunne du ikke forstørre op ? Hvilken browser benytter du ?

"Når man ser en annonce ville jeg personligt være interesseret i alder" Mener du på brugeren der har oprettet annoncen eller varen ?

Forum er til for at give lidt mere liv og hvor man kan læse lidt om vedligeholdelse af cyklen osv.
Synes jeg da ikke gør noget men det nok en smags sag.

En skam der ikke er flere cykelforhandlere der benytter sig af affiliate som f.eks Cykelpartner.dk

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:26

Hej Jacob

Det med billedet virker nu. Jeg har åbenbart for langsom hastighed

Det med alderen, er cyklen jeg tænker på.

Jeg forstår godt at du vil lave lidt liv med et forum. Det er bare ikke en profilside. Kunden skal sælge en cykel. Tænk på goggle. Klart budskab, ingen flimmer. Håber ikke jeg er for grov

Held & lykke med projektet. Husk at være vedholden og lyt til din intuition

Mvh.Niels

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:37

Hej ja kan da godt være du har ret i det nu ser vi om det ryger eller ej.

Ang. alder på cyklen kan det lade sig gøre her: http://www.cykelcentralen.dk/da/bikes
I Advanced Search menuen. Årgang fra - til Smile

Ved alle de andre annoncer står der om cyklen er ny eller brugt desværre på engelsk skal rettes.

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 08:25

Jeg synes det er en god idé, selvom du nok får hård konkurrence fra en etableret konkurrent som dba.dk.

Jeg har en idé til, hvordan du kan differentiere din tjeneste i.f.t. konkurrenterne: Sælg konceptet på at købere er garanteret at cyklen ikke er stjålet.

Kræv stelnummer i annoncen, så folk kan tjekke cyklen på google / med politiet før de køber den. Hvis Politiet gi'r mulighed for det, så smid en stelnummertjekker ind på din egen side > alternativt et link til politiets side / forsikringsselskaberne, hvor man kan tjekke det. Nu er politiet selvfølgelig en offentlig myndighed - så måske foregår alt hos dem stadig offline. Lav da en guide til, hvordan man tjekker om en cykel er stjålet, eller hvis muligt, kræv at sælgere får lavet et 'min cykel er ikke stjålet' certifikat underskrevet af den lokale politimyndighed, før de får lov til at sælge på din side.

På denne måde kan du skille dig ud fra mængden og give dine brugere større værdi.

Jeg håber du kan bruge min idé, jeg har gået længe og ventet på at sådan en service bliver lanceret :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:08

Troet meste første kig tråd starter oplæg at du ønsket mere annoncen sælg derved kun dem der ønsket at sælge cykler mv. skulle skrive i tråden

Nå men løber meste grundet bor lidt op ad dyrehaven er så smuk skov og dejlige bakker at løbe op ad , med alle de dådyr

F.eks. cykeltræning siden hvorfor god træning lav enkle underoverskrifter der gøre hele siden mere overskuelige

giv alle billeder titler og tags og derved findes i google billedet søgning.

Registrere siden viser en masse fejl koder

ingen betingelser på siden ved at oprette konto på siden kan jeg ikke finde.

Kontaktsiden gerne CVR nummer og telefon nummer der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)