Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshoppen

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kunne godt tænke mig at få noget feecback på vores webshop med salg af fiskegrej

På forhånd tak!

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:50

Super nice webshop! den ser sporty/udendørs agtig ud,
jeg fisker selv og jeg synes det rammer målgruppen lige i øjet..
Logoet er også pænt, men der kunne måske være et ikon eller lign. ved, så man øjeblikkeligt fanger hvad det handler om..
Chatten nede i højre hjørne er smart, der er mange der har den, men jeg har aldrig oplevet at nogle rent faktisk har været online, så jeg synes den er overflødig, hvis i ikke har tænkt jer at være online på den så ofte. Det giver indtryk af at man kan få besvaret sprøgsmål rimelig tit og hvis man ofte besøger siden, og der ikke er nogle online, kan det måske virke lidt negativt på kunden.

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 14:45

Xpress Design:

Super nice webshop! den ser sporty/udendørs agtig ud,
jeg fisker selv og jeg synes det rammer målgruppen lige i øjet..
Logoet er også pænt, men der kunne måske være et ikon eller lign. ved, så man øjeblikkeligt fanger hvad det handler om..
Chatten nede i højre hjørne er smart, der er mange der har den, men jeg har aldrig oplevet at nogle rent faktisk har været online, så jeg synes den er overflødig, hvis i ikke har tænkt jer at være online på den så ofte. Det giver indtryk af at man kan få besvaret sprøgsmål rimelig tit og hvis man ofte besøger siden, og der ikke er nogle online, kan det måske virke lidt negativt på kunden.

Tak for din feedback.

Jeg må lige udtænke noget omkring logoet.

Mht. chatten er vi online i arbejdstiden fra 12.30 - 20.00 så der er god mulighed for at få svar på sine spørgsmål med det samme :)

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 15:09
Jeg får en besked om at siden er lukket!

Er du klar over problemet?

Mvh,
Jesper
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:11

Den ser fin ud :-) Forslag: lav facebook ikon til link både i toppen og bunden af siden. Abbonér staves abonner (evt. abonnér) ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:30

Ganske flot side. Dog synes jeg de 3 punkter under slide måske er en smule for utydelige/uskarpe

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 15:34

Jesper Ekmann:
Jeg får en besked om at siden er lukket!

Er du klar over problemet?

Mvh,
Jesper

Hej Jesper

Vil du venligst prøve igen og lige melde tilbage da den ikke giver nogle problemer så vidt jeg kan se.?

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 15:52

regnar:

Den ser fin ud :-) Forslag: lav facebook ikon til link både i toppen og bunden af siden. Abbonér staves abonner (evt. abonnér) ;-)

Tak for svaret.

Det er rettet nu - Det var lige en smutter :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:54

Rigtig flot webshop Smile

Lettere at overskue teksten vis maks. 2-4 linjer og så linje skrift vis f.eks. sider i tog.

De sider mange under emmer lettere at overskue vis bruges h1 eller h2 til underoverskrifter

handelsbetingelserne hvor er de på siden?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 15:59

Jeg vil gerne rose for din webshop design, rigtig flot!!.. Hvordan har du bygget webshoppen op

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)