Haha god stil ;) Han bliver klogere af at få lidt tæsk. Om et par år har han sikkert succes med noget helt andet :) |
Synes nu han er meget sej, han er allerede langt længere i livet end mange af de jantelovs zombier.
Haha god stil ;) Han bliver klogere af at få lidt tæsk. Om et par år har han sikkert succes med noget helt andet :) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Synes nu han er meget sej, han er allerede langt længere i livet end mange af de jantelovs zombier. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Det er velfortjent den ros du får. Jeg selv har en søn på din alder, og han roder med wordpress , snakker om analytics og adsense, så jeg er ved at blive gal. Jeg syntes det er sejt gået! og du må love mig at du ikke tager de negative kommentarer alvorligt, der sidder desværre mange mennesker med ondt i livet og lader det gå ud over andre |
Her er et godt råd. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Hej Aminoer og Lukas Det der er hvad jeg kalder "jeg vil frem i verden". Det er super sejt gået at man tør stå frem i den alder og fortælle om det man mener man er god til. Det skal man gøre gennem hele sit liv efter min mening, ellers kommer man ingen vegne. Man skal ikke lade sig gå på af den danske jantelov, for den gælder ikke for rigtige iværksættere. Keep up the good work, du skal nok blive til noget. Jeg startede selv som 9 årig med omdele flyers omkring IT support. Selvom det for mange virkede totalt spild af tid kan man bruge alle erfarringer til noget. Du skal have et plus for dit mod og selvsikkerhed. |
Jeg vil give Lasse ret. Tag så mange bump på vejen som du kan og se det ikke som et nederlag, men mere som noget positivt. Du vil opdage af fiaskoer godt kan anvendes til noget positivt. Der findes ikke en kogebog til at blive en god iværksætter, andet end man bare skal holde modet oppe og arbejde meget målrettet omkring de ting man afprøver. Gå aldrig halvt ind i noget, for så bliver det spild af tid. |
- og her kommer lige lidt mere ros... Du gør meget mere end mange af os andre og den måde du håndtere de useriøse kommentarer på - er så godt gået! Aminoer gør jer selv den tjenste at se Lukas Video svar på 'kritikken' af hans tilbud - det kan vi jo så passende holde op med nogle af de Amino tråde som ender helt galt. Super Lukas! /Søren
|