Kan kun give de andre her inde ret I det de siger - der findes mange ret så platte mennesker derude ("haters gotta hate"), og det er intet andet end godt at du allerede nu skifter bekendtskab med dem. Ellers ville det ramme dig endnu hårdere i fremtiden.
Skulle du have hjælp til at tage det næste skridt, skal du bare kontakte mig på: post@constantsolutions.dk - så kan jeg give dig nogle gode råd.
Held og lykke med det - du bliver helt sikkert til noget stort!
Mener du da at jeg gør nar af drengen eller hvad? For det var ikke det jeg mente med det jeg skrev. Synes det er høj klasse at han prøver allerede som 12 årig og er også sikker på han nok skal blive til noget :)
Han er da super cool ! Fedt han står frem, at folk (deriblandt også aminoer, puha!) skal gøre grin med ham er dybt latterligt, men hvad der ikke dræber dig gør dig kun stærkere, jeg har personligt haft rigtigt meget modgang i mit forholdsvis korte liv (er 19år) men det har også gjort at jeg er den som jeg er idag, hvilket jeg er rigtig glad for. dont hate the player, hate the game.
Vh
Peter Rasmussen
Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't