Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dilemma, hvad ville du gøre...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan vel godt advarer modellerne personlig med fakta...

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 00:47

Tak for links. Skype-Smile

Vil overveje, om det er vejen.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 11:02

Hulahoppigen:

Man kan vel godt advarer modellerne personlig med fakta...

Ja det er jo det jeg siger Wink

Du skal bare være sikker på at holde dig til fakta.

mvh

Jan

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 11:36

Jeg har valgt følgende løsning:
Skrev en kort neutral info om profilen, samt diverse links (som afslører personens identitet, ved selvsyn).
Har derefter kontaktet en model som jeg tidligere har arbejdet sammen med. Jeg ved, at hun er med i et forum for kun modeller, hvor de udveksler erfaring om fotoshoots og fotografer. Har bedt hende om at poste infoen på dette netværk hun er med i. Hun har netop bekræftiget, at hun vil poste det der.

Jeg håber så, via den vej, at så mange som mulig finder ud af hans rigtige identitet og så må vi jo se, hvad der så sker.
Jeg valgte altså "steppebranden", selv om det måske er en lidt fej metode og ikke den mest optimale løsning. Men jeg har heller ikke lyst til at stå med "hænderne i lommen" og være tilskur, til endnu en omgang.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:50

Ja det kræver mod at sige fra (også selv om der er nogle der vil mene at man altid kunne gøre tingene anderledes).  Man skal også mærke efter i mavefornemmelsen omkring hvordan man lige ville have det hvis en uskyldig person blev forulempet/misbrugt hvis man kunne have forhindret det!!!

Bedste hilsner

Lars

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 12:08

Ja, oplagt var det jo, at offenliggøre det på fotositets forum. Det er prøvet før og historien viser, at tidligere er det endt i en masse ballade. Derfor valgte jeg at kontakte moderatoren direkte. Desværre gør moderatoren så intet ved det denne gang og så er det jo, det bliver svært, at få kommunikeret ud.

Jeg har også selv tidliger mærket fotografens "mærkelige tendenser". Det var i forbindelse med en model jeg havde taget billeder af. Her gik op for mig, at  manden opførte sig usædvanligt og havde en mærkelig attityde. Gennem årene er der så kommet flere ting til og til sidst hans dom her.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)