Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dilemma, hvad ville du gøre...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm, jeg er kommet i følgende situartion:

Er med på et fotoforum (som fotograf), hvor jeg har været i flere år. Gennem tiden oplever man jo lidt af hvert sådan et sted, men er nu kommet i den situartion, at jeg har en vidden, som kan komme til skade, for flere af modellerne på dette forum.

Situartionen er følgende.
En mandelig fotograf, der har været på diverse fotos-forums både under sit eget navn (i starten) og sidenhen under falske navn og pseudonymer har for 3-4 gang oprettet en profil på dette forum. De andre gange har han enten selv slettet sig, når han er blev opdaget, idet nogen har offentliggjort hvem han var, eller også har moderatoren slettet ham, når de fik kendskab til hans historie.

So saft har jeg haft kendskab til ham i en del år og oplevet mange eks. på en meget psykopatisk opførelse fra hans side.
Sidste år blev han så dømt for en sexforbrydelse mod en pige på 14 år, som stod model hos ham. Han har nu udstået sin fængselstraf og er altså tilbage igen.

Jeg har skrevet til moderatoren og gjort opmærksom på hans profil. Men det ser ud til, at moderatoren lader stå til.
Selv har jeg ikke lyst til at køre en hetz på ham i forummet.

Hvad ville i have gjort i sådan en situartion?
Hvordan kan man advarer modellerne?
Er der mere jeg kan gøre?

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:44

Kan du ikke ringe til moderatoren? Det hører jo ingen steder hjemme. Du må ringe og tage en snak.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 23:48

Har emailet til moderatoren og ved han har læst emailen, men intet gjort. Moderatoren befinder sig enten i Tyskland eller USA, så kender ikke hans nummer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 00:08

Du kan jo benytte dig af samme feje trick som han selv gjorde:

Oprette en falsk profil og via den advare direkte på siden.
Det er uetisk men det virker med 100% sikkerhed og skal nok få moderatoren op af stolen.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 00:12

Ja, det var da en ide.

Men moderator vil jo kunne se på IP-nummeret, at det er mig. Risikere måske så selv at blive slettet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 00:17
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Du skal blot åbne dette forum via en sikker surf side, så vil du have en ukendt ip.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 00:22

Kender ikke til det trick, eller hvordan man lige gør det. Skype-Speechless

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 00:23

Hejsa

PM er sendt til dig

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 00:29

Tak for det. Skype-Smile

Overvejer også, om jeg skal sprede rygtet blandt de modeller jeg kender og så håbe det spreder sig som en steppebrand.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 00:36

Hulahoppigen:

Tak for det. Skype-Smile

Overvejer også, om jeg skal sprede rygtet blandt de modeller jeg kender og så håbe det spreder sig som en steppebrand.

Det kan godt være fristende, men du skal satme være sikker i din sag og holde dig til fakta, så du ikke kommer i konflikt med injurielovgivningen.

mvh

Jan

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)