Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man flere til at se sine videoer?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådet Mikael Big Smile

Det der rss-feed har jeg aldrig rigtig forstået...Hvordan fungerer det?

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 17:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Grønnemark:

Lige nu er det en "blære"-Youtube kanal...og det er sket lidt ubevidst.

Blær eller ej. Der er ingen grund til ikke at være stolt af sine resultater og vise det - men det er bare ikke det der skal drive din forretning. Det er trænings- og undervisningsdelen - og så er verdensrekorden jo bare en hamrende god reference at have (sammen med de referencer du allerede har fra de danske klubber).

Jeg glæder mig til at se resultatet af dine anstrengelser. Det næste du skal tænke på er hvordan du formidler din viden. Den del skal bare være i orden på de små videoer du skal til at lave. Folk skal få en fornemmelse af at det vil være en god investering at få dig ud og undervise og at de rent faktisk vil lære noget.

Jeg havde engang en underviser der gik under navnet Erik den 13. - og have levede til fulde op til navnet : Han var eddermame trættende at høre på Wink

mvh

Jan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Folk kan abooner på dine nyheder du ligger det på siden f.eks. din amino.dk profil her http://www.amino.dk/members/Thomas-Gr_F800_nnemark/announcements/rss.aspx her kan alle andre kan download denne rss derved ligge det på deres hjemmeside derved linke til dig

Vis tilmelder andre rss - feed portaler husk sæt det kun til overskriften derved ikke duplikat

jeg tror mange vil abonner på denne rss – feed hos dig , du er jo simpelthen så super gode , så sikkert mange se dine seneste nyheder hurtigt , huske dog lig nyt ud gerne i hvert en par gange om ugen og skrive nyheder løbende , så det er ekstremt spændende at følge din rss – feed

Succes træner som dig vil være manges favorit at følge , det kan give 1000 vis daglig besøgene vis du gør en god aktiv indsats

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:13

For satan da... Den bedste uddannelse man kan få er at være aktiv på Amino... Tak for det begge toYes

@Jan: Ja, der skal gang i de små videoer... og de skal ha´ et prof. look så det skaber troværdighed.

@Mikael: Tak for rådet  Big Smile Nu har jeg en rss-feed knap på Amino, sådan som jeg forstår det.

D.v.s. at sådan en ligger jeg også på min nye hjemmeside, og så får abbonenterne en mail når jeg sender nyheder på hjemmesiden?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:39

Thomas Grønnemark:

For satan da... Den bedste uddannelse man kan få er at være aktiv på Amino... Tak for det begge toYes

@Mikael: Tak for rådet  Big Smile Nu har jeg en rss-feed knap på Amino, sådan som jeg forstår det.

D.v.s. at sådan en ligger jeg også på min nye hjemmeside, og så får abbonenterne en mail når jeg sender nyheder på hjemmesiden?

Jeg ved ikke hvilken CMS du bruger , dog er de fleste er det enkelt at få en rss eller feed på siden

Desværre der skal være som f.eks. wordpress blog eller man kan også få en webmaster til at installerer det ,dog er det i joomla er det f.eks. bare en tilføjelse modul så er det aktive

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 16:10

Tak for det Mikael Big Smile

Jeg får lavet en rss-feed på min nye hjemmeside når den kommer Cake

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)