Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søges (en dygtig en)

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Goth:

Vil jeg nu selv mene at jeg er god nok, uden at være nogen ekspert. Stick out tongue

Tror ikke at Thomas har set noget af mit arbejde før. :)

Prisen lyder fin, hvis ikke opgaven er for omfattende selvfølgelig.

Hey Jonas

Det var ikke en kritik af kvaliteten her på Amino. Som du selv skriver, har jeg ikke set dit arbejde, og det var heller ikke møntet på dig. Det var udelukkende en konstatering af, at ham, jeg kan anbefale, har designet et logo og et website, som jeg er helt vild med, men...at han ikke er så billig som mange her på Amino...:-)

Nej, ved jeg godt det ikke var noget negativt i det overhovedet, eller overhovedet kommentere kvaliteten af mit arbejde, hvilket som sagt ville være umuligt ja. :) - Hvis der er en der kan lave det bedre end mig til billigere pris, så er der slet heller ingen sure mine herfra overhovedet. :) Slet ikke.

Skal logoet være animeret i flash med de pyroflammer du efterspørger, for det kræver lidt mere end arbejde for 100-200 kr. hos mig. :)

Hvis ikke:
- Hvilken baggrund skal der være i logoet?
- Hvad skal der stå præcist af tekst?
- Hvilke overvejelser har du gjort mht farver?
- Du skrev logoet skulle være 800 px bredt, skal den anden side være noget specielt mht pixels?

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:23

Hvis ikke:
- Hvilken baggrund skal der være i logoet? - valgfrit
- Hvad skal der stå præcist af tekst? - fan-shoppen
- Hvilke overvejelser har du gjort mht farver? - valgfrit, skal dog være noget der fanger. ik lyserød og sådan noget...
- Du skrev logoet skulle være 800 px bredt, skal den anden side være noget specielt mht pixels? - nej ikke specielt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Skrevet kl. 01:01

Har nu arbejdet med logoet. Det tog godt nok lidt mere tid en jeg havde regnet med. Vi kan aftale 250 kr. for det. - så er det også billigt sluppet! ;)

Som lovet blev det med henblik på at lave noget pyro-agtigt i det.

Billedet:

Lige en lille gennemgåelse af hvordan logoet er bygget op fra bunden:

1. I baggrunden har jeg brugt nogle forskellige papirteksturer som folk har uploaded til fri brug på Flickr. Herefter har jeg så brugt en del effekter og gradienter til overlay. (læg mærke til at baggrunden er farvemæssigt varmere i toppen).

2. I teksten har jeg brugt fonten "Molot" for der hvor der står "Fan-shoppen". I det resterende tekst har jeg brugt "Swiss". I selve farverne og effekterne til teksten "Fan-shoppen", har jeg brugt effekten blur meget, og ellers brugt det der hedder smudge for at få den der ild-agtige effekt, som du gerne vil have. Har også brugt nogle andre ting til at give den optimale effekt.

3. I det sidste tekst der står nedenunder kunne der evt være et slogan eller hvad du nu har lyst til - hvis det overhovedet skal være der.

Det er nogenlunde det. :)
Hvis der er noget der skal laves om eller rettes så sig lige til. Men håber du synes det er godt. ;)

Med venlig hilsen
Jonas Goth 

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 01:18

Jeg kan da anbefale mig selv Smile Men så snakker vi altså ikke 200 kr.

Hmm.. Jeg har sgu lavet meget..

Den seneste er til en netcafé som stadig er under udarbejdelse. Så har jeg lavet til en konsulent virksomhed. Og til nogle jordkonsulenter. Har også næsten lavet denne til en Bagels forretning.

Har lavet rigtig meget, som du selvfølgelig kan høre mere om, og se mere til, hvis du sender en mail til brian@topmedia.dk

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Tilmeldt 23. Dec 10
Skrevet kl. 10:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej jonas igen.

Ved ikke helt om jeg synes om det arbejde du har lavet.

Er ked af hvis du har brugt meget tid på det.

Havde forstillet mig noget hvor der var et rigtigt billed af noget pyro.

og ikke bare noget "cartoon" agtigt noget.

Vil gerne have det bliver holdt simpelt.

PS: sort er meget dyrstert.

Tilmeldt 23. Dec 10
Skrevet kl. 10:49

Brian Jørgensen:

Jeg kan da anbefale mig selv Smile Men så snakker vi altså ikke 200 kr.

Hmm.. Jeg har sgu lavet meget..

Den seneste er til en netcafé som stadig er under udarbejdelse. Så har jeg lavet til en konsulent virksomhed. Og til nogle jordkonsulenter. Har også næsten lavet denne til en Bagels forretning.

Har lavet rigtig meget, som du selvfølgelig kan høre mere om, og se mere til, hvis du sender en mail til brian@topmedia.dk

den ser ellers godt ud den første du har lavet til netcafen.

Men må desværre takke nej da mit rådighedsbeløb ikke er så stort lige pt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Skrevet kl. 13:03

Det er iorden, men så må du gør mig mere afklaret i hvordan der skal laves i stedet for at skrive at jeg mere eller mindre har frie hænder. Men så det du vil have er rigtig ildeflammer i billedet?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:13

Hej,

Jeg kan godt lave det hele billigt og proff til dig ;)

www.rhportfolio.dk

Mvh
Rune Hollins

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 13:21

Arh - jeg blander mig lige: Men 1-200kr for grafik? En rigtig dygtig dansk grafiker tager minimum 500kr/timen, og man laver ikke "flot grafik" på 20 minutter. Du kan være heldig med en 15-årig Amino'er, men de store forventninger skal man nok lægge 100% væk.

Skal du have noget "lækker og professionelt" i den prisklasse skal du finde en rigtig billig kineser/inder

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Skrevet kl. 14:04

Lars:

Arh - jeg blander mig lige: Men 1-200kr for grafik? En rigtig dygtig dansk grafiker tager minimum 500kr/timen, og man laver ikke "flot grafik" på 20 minutter. Du kan være heldig med en 15-årig Amino'er, men de store forventninger skal man nok lægge 100% væk.

Skal du have noget "lækker og professionelt" i den prisklasse skal du finde en rigtig billig kineser/inder

Hej Lars

Helt iorden du gør. Kan godt se hvilket billede du sætter op, men er det nu ikke at generalisere lidt? Selvfølgelig kan man ikke få noget der er professionelt for de penge, men så er det jo stadig ikke selvsagt at det ikke kan blive "lækkert" som du siger. Med den brede pensel, så hører professionelisme og kvalitet ofte sammen ja, men ikke altid, som det jo næsten påståes. Professionelle er altså ikke = kvalitet.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)