Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tholst.dk tilbyder ny service til grønne iværksættere!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk!

Som overskriften antyder, er jeg via min blog Tholst.dk begyndt at tilbyde en ny service til de "grønne" iværksættere.

Servicen består i at jeg tilbyder en konstruktiv, kritisk og kreativ gennemgang af din hjemmeside og koncept.

En gennemgang vil blandt andet indeholde punkter som:

• Koncept
  • Design
  • Brugervenlighed
  • Indhold
  • SEO

Formålet med denne service er at hjælpe andre igennem de gennerelle opstarts udfordringer man møder når man ønsker at få sin(e) idé(er) ført ud i livet.

Jeg beskæftiger mig som hovedregel med online projekter, men det er ikke et krav for at benytte sig af min service.

Min baggrund for at tilbyde denne service er uddannelsen som markedsføringsøkonom og efterfølgende PBA i International handel og markedsføring.

Derudover har jeg beskæftiget mig med iværksætterri de sidste 3 år hvor jeg har arbejdet med flere blogs, webshops herunder affiliatemarketing, SEO og brugervenlighed.

Men hvad kræver det så af dig?

Ja det kommer jo helt an på hvad du ønsker at få ud af det!

Hvis det drejer sig om en hjemmeside, shop eller blog vil jeg som udgangspunkt gennemgå siden ud fra de informationer du vælger at give mig omkring dine tanker om siden, konceptet og formålet.

Derudover er jeg parat til at indgå i en efterfølgende sparing omkring forretningsplan, koncepter osv. for at hjælpe dig i gang på den mest hensigtsmæssige måde.

Som udgangspunkt vil kontaktet foregå via mail og MSN, men der er fremadrettet samtidig mulighed for telefon eller Skype samtale.

Men hvad koster det så?

Som grøn iværksætter er der ofte en begrænset kapital og økonomien skal gerne kunne løbe rundt.

Derfor tilbyder jeg de første 10 henvendelser at lave gennemgangen ganske gratis!

Men hvad får Tholst.dk ud af det, når det nu er gratis?

Jo, sagen er den at det ikke kun er kroner og ører der er vigtigt her i verden. Derfor tilbyder jeg denne service for selv at kunne udvide mine kompetencer og få endnu flere erfaringer end jeg allerede har.

Samtidig er der en mulighed for at finde aktuelle problemstillinger som mange andre også kunne drage nytte af. Derfor vil der (med "kundens" accept!) blive lagt nogle af mine besvarelser ud til fri tilgængelighed for andre brugere. 

Ud over at få en god gennemgang vil du efterfølgende få lagt dit link og eller Logo under referencer på Tholst.dk.

Fortrolighed?

Som udgangspunkt ser jeg det som et tillidsforhold mellem dig og mig. Samtaler mm. vil ikke blive offentliggjort uden dit samtykke!

Går du med en unik idé som du gerne vil beskytte skriver jeg gerne under på en fortrolighedserklæring, så der ikke er nogen grund til bekymringer.

Hvad gør jeg så nu?

Jo, det er faktisk meget nemt!

Du kan besøge mig på min blog Tholst.dk - Brevkassen eller sende mig en mail direkte på thf@tholst.dk.

Skriv lidt om din idé og tanker omkring dit projekt, hvor du er nået til i dag og eventuelt hvor du gerne vil ende, så tager vi den derfra!

Til slut vil jeg henvise til et indlæg fra en amino som har prøvet min service:

Amino anbefaling af Tholst.dk

Jeg glæder mig til at høre fra jer og hører også gerne, hvad í generelt syntes om konceptet med at tilbyde denne form for gennemgang?

God og kreativ dag til jer alle!

Mvh

Thomas Holst Frederiksen 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:16

Hej Thomas.

Jeg kunne helt sikkert godt tænke mig at gøre brug af dit formidable tilbud.

Jeg sender lige en privat besked til dig her over sitet i stedet - er det i orden? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 16:18

Du skal være mere end velkommen :)

Ser frem til at høre fra dig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 16:49

Så er de 2 første henvendelser modtaget.

Skal du være den næste der har muligheden for at benytte dig af min service? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 14:19

Nu er der udfyldt yderligere 2 pladser, så jeg hvis du vil have en af de sidste 6 pladser så er det nu du skal slå til :)

Ellers vil jeg bare ønske alle en god weekend!

MVh

Thomas

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 16:48

Mange tak, jeg vil da gerne have den næste  - gratis gennemgang - af min rådgivervirksomhed LudvigsenPatent site www.eneret.dk

Læg den gerne her på sitet - eller hvis kritikken er  mere kontroversiel .. - så send den gerne til info@ludvigsenpatent.dk

P.s. kritik, ros forbedringsforslag modtages også gerne fra andre Aminoer - God Weekend

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 16:56

Hej Mogens

Jeg vil rigtig gerne lave en gennemgang af din side, det ser rigtig spændende ud!

I første omgang vil jeg sende min gennemgang direkte til dig, og så kan vi derefter lægge det ud til fri afbenyttelse efterfølgende. HVad siger du til det? :)

Jeg vil bede dig sende en mail til mig på thf@tholst.dk (så har jeg nemlig alle opgaver samlet et sted) så vil jeg arbjede på at du har en tilbagemelding inden ugen er omme :)

Tak for henvendelsen!

Og til alle andre aminoer, så er der nu kun 4 pladser tilbage, så det er med at slå til så længe der er pladser :)

God weekend!

MVh Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 20:30

Nu går det hurtigt!

kun 3 pladser tilbage!

Skynd jer at benytte mit tilbud inden det er for sent :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:44

Thomas Holst Frederiksen:

Nu går det hurtigt!

kun 3 pladser tilbage!

Skynd jer at benytte mit tilbud inden det er for sent :)

Lyder som et super tilbud min stripper side , jeg er dog ved at få en til at rette på min side lige nu , for nogle skønheds fejl og det er første færdig om en måneden , kunne det vente til der ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mikael

Nu er du en af de mest hjælpsomme brugere her på amino, så jeg vil gerne love dig en gennemgang ganske gratis når din side er færdig!

I øvrigtig er du jo selv utrolig dygtig, så ved jeg har en udfordring i vente, det vil jeg se frem til :)

Mvh Thomas

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)