Hej Aminoer, Jeg faldt over Thomas Tholst, og hans Blog Tholst.dk for noget tid siden. Jeg sad og læste på den, og synes faktisk at det var en udmærket iværksætter-blog. Jeg så, at han skrev, at man kunne kontakte ham, hvis man havde et projekt som man vil have et par kommentarer på, og der tænkte jeg, at jeg godt kunne tænke mig at få knyttet et par ord til et nyt projekt, som jeg havde i tankerne. Jeg skrev til ham, og forventede bare et par linjers feedback, men i stedet kom der en god og grundig mail fyldt med god feedback efter et par dage. Jeg var utrolig imponeret over at Thomas tog sig så lang tid til at se på mit projekt, trods jeg blot skrev til ham. Jeg kan stærkt anbefale Thomas. Han formår at skrive i et letlæseligt sprog, og se muligheder frem for begrænsninger. Alt i alt super god. - Det var lige en lille anbefaling fra mig, som jeg synes han fortjente. Fortsat god Torsdag! |
Hej Søren
Tak for de pæne ord, det glæder mig at du har haft glæde af mine indputs. Jeg bliver jo helt rød i kinderne :)
For at få det bedste resultat handler det selvfølgelig om samarbejde og sparing så vi sammen kan få løftet projektet til at højere plan og fange nogle af de små fejl og udfordringer der dukker op undervejs.
Til de af jer der er blevet nysgerringe vil jeg henvise jer til dette indlæg hvor jeg uddyber mit tilbud:
Tholst.dk tilbyder ny service til grønne iværksættere!
Jeg glæder mig til at kunne hjælpe andre som Søren (computersleeves.dk) og snakke med en masse spændende mennesker om jeres projekter :)
God og kreativ dag til jer alle, og endnu engang tak til Søren for de pæne ord!
MVh Thomas