Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afslag efter afslag..

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis i kender nogle der vil investere og lav en låne til mig og jeg låner dem privat, så vil det bare være super.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

har du prøvet at være ude og snakke med nogle udlejere? - det kan tænkes, hvis de har haft en tomt lokale længe, og du ikke skal ændre for meget i det, at du kan få dem presset med på at du kan leje lokalet uden at komme med en kæmpe sum penge med det samme - lige for tiden er det stadig lejers marked, da der står tomme lokaler rigtig mange steder, også i københavn.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33

Janus Lindau:

har du prøvet at være ude og snakke med nogle udlejere? - det kan tænkes, hvis de har haft en tomt lokale længe, og du ikke skal ændre for meget i det, at du kan få dem presset med på at du kan leje lokalet uden at komme med en kæmpe sum penge med det samme - lige for tiden er det stadig lejers marked, da der står komme lokaler rigtig mange steder, også i københavn.

Faktisk en r*v go' idé !! :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 60
Fra  Stepnote, Lauenborg Coaching Skrevet kl. 11:39

Hej Zaneta

Lyder som en god ide, nu siger jeg det samme som de andre :-)

Har du forsøgt med detaljeret forretningsplan, budgetter osv. og så præsentere det for banker i kombination med en Vækst kaution eller kom i gang lån?

Jeg har haft succes med den kombination med Nordea som var meget samarbejdsvillige og bevilligede kapital.

Jeg fik afslag på afslag fra mange banker, også selvom jeg tog udgangspunkt i vækstkaution og kom igang lån, men til sidst lykkedes det.

http://www.vaekstfonden.dk/For%20banker-realkredit.aspx

Held og lykke med det :-)

bh

Bo

Venlig hilsen
Bo Lauenborg

www.stepnote.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:03

Jaa fik 2 måneders gratis husleje med dep på 50.000 kr.. stadig jeg har alt i orden men mangler penge

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)