På grund af hård og ærlig svar jeg fik i går da jeg bad jer om at vurdere min lille webshopwww.net-marked.dk jeg var jo på mange måde helt enig, :-) da har jeg lavet lidt om på designet og vil gerne hvis nogen kan tage sig tid til at vurdere om jeg er på den rigtige bane.
Jeg ved at der mangler meget endnu, men vil også gerne få ris eller ros på selve produkterne og konseptet i det hele med siden.
Nogle produkt beskrivelser lidt punkt opstillet de er lettest at læse og hurtigt får overblik over
jeg kan ikke finde handelsbetingelserne på siden , hvor hurtigt levere i , hvad er garanti vis vare er gået stykker når den leveres mv.
titlen i bruger hele jeres domæne navn det er i lige vel hvad nummer 1 på google og lav en mere længere titlen på siden der siger hvad i sælger brug gerne alle 67 tegn google viser , jeg mener denne titlen <title>Auto-Butikken.dk - Alt i autoudstyr!</title>
kontakt siden vedr. spørgsmål om produkter f.eks. hvornår leveres de har i dem på vare lager mv. hvor er det telefon nummer på siden og kunne ikke en kontaktformular på siden eller i det mindste en e-mail
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
På grund af hård og ærlig svar jeg fik i går da jeg bad jer om at vurdere min lille webshop www.net-marked.dk jeg var jo på mange måde helt enig, :-) da har jeg lavet lidt om på designet og vil gerne hvis nogen kan tage sig tid til at vurdere om jeg er på den rigtige bane.
Jeg ved at der mangler meget endnu, men vil også gerne få ris eller ros på selve produkterne og konseptet i det hele med siden.
Igen pft.
Arni
Hej Arni
Jeg vil give Mikael ret i nogle af punkterne, handelsbetingelserne kan jeg dog godt finde. Shoppen er som sådan ok, men den trænger til en grafisk overhaling - den er lidt for Dandomain agtig at se på :-)
Der er mange stave fejl på siden og dem skal du have rettet, feks. denne: Hej menig, uniformen på, set dig bag rattet og ta' ud i felten Her skulle nok stå SÆT DIG BAG
Ellers ok.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Jeg ved det med stavefejlene Jeg har fået hjælp med nogle sider, mht. stavningen, men mit problem er jo sproget. Jeg kommer selv fra Island og selv om sproget ligner hinanden på mange måde så er det stadigvæk et styk i mellem så det må jeg bare lære at live med. hehehe.
De punkter jeg få her på Amino har hjulpet mig meget og de bliver ved med at gøre det.
Jeg har ændret i noget af det i siger og jeg vil blive ved indtil siden er perfekt (så meget den nu kan være)
det med Dandomain kan jeg kun give dig ret i. det prøver jeg så godt jeg kan og med god hjælp at ændre på.
Få lavet køb knapperne grønne og alle andre call-2-action knapper (det skulle være dem der konvertere bedst).
Det jeg satte en vare i kurven var jeg i tvivl hvor jeg skulle gå "Til kassen"
Så det ville måske være en ide at få indsat en knap lige under I alt beløbet.
Når du på et tidspunkt vil afsætte flere penge til din webshop. Vil jeg anbefale dig at investere nogle penge i et nyt design. Da det ser lidt kikset ud nu.
Hvis din shop er certificeret af et sikkerhedsfirma, e-mærket, trustpilot eller noget helt andet. Få det sat ind i betalingsflowet og på forsiden.
Jeg ved heller ikke hvilke kort du tar imod. Få sat logoer af kreditkort du tager imod på forsiden. Samt fragtpriser, kan desværre ikke finde nogen.
Håber du kan bruge det til taget :)
De bedste hilsner
Freelancerbasen
FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED
- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.
Levering og priser ligger under vilkår, men det skal nok igen på forsiden og det med design og "til kassen" er jeg med på. Det vil jeg ændre.
Igen så er problemet at det er færdiglavet shop fra Dandomain som vi er i gang med at rette til.
Derfor er alle "kritik" velkommen.
du putter det du vil i kurv, vores højeste pris på forsendelse er 50 kr. Jeg gider ikke snyde og "tjene" på at sende varer til mine kunder. Det betyder IKKE at vi har så høje priser at de svarer til forsendelse, men -win some loose some- er mit konsept. Det skal være fair for alle.