For et stykke tid siden ændrede vi Sponsorlinks, så at man ikke længere skulle anvende et separat login, men kunne anvende sit Amino logind i stedet.
Jeg har derfor nogle spørgsmål:
1. Har du haft et separat log ind til Sponsorlinks?
2. Har du anvendt Sponsorlinks med dit Amino logind før?
Hvis du har haft et "gammelt" Sponsorlink log-ind, må du meget gerne sende mig den email som du loggede ind med på Sponsorlink tidligere til mig på jacob@amino.dk samt dit Amino brugernavn, så sender jeg også din sag videre.
For et stykke tid siden ændrede vi Sponsorlinks, så at man ikke længere skulle anvende et separat login, men kunne anvende sit Amino logind i stedet.
Hvis du har haft et "gammelt" Sponsorlink log-ind, må du meget gerne sende mig den email som du loggede ind med på Sponsorlink tidligere til mig på jacob@amino.dk samt dit Amino brugernavn, så sender jeg også din sag videre.
1. Ja
2. Det er et års tid siden jeg har anvendt Sponsorlinks
Jeg mener at jeg har brugt den samme email begge steder
Når jeg prøver at oprette en annonce står der ''Der opstod en teknisk fejl, da vi forsøgte at godkende din kampagne - vi beklager. Prøv igen.'' Samme fejl har poppet op flere gange i dag og også her til aften. Jeg har lige købt amino-plus medlemsskab, jeg ved ikke om det kan have indflydelse? Og ja, jeg bruger rabatkode.
Ja vi har nogle problemer med Amino Sponsorlinks og Amino Boost pt. I må meget gerne sende mig en mail på jacob@amino.dk med jeres brugernavn samt hvad der helt præcist driller jer, for så sender jeg det videre til dem der sidder med det.