| 
                             Jeg ville til at oprette sponsorlinks, men jeg bliver bedt om at logge ind eller oprette ny bruger, selvom jeg er logget på.  | 

Jeg har samme problem ... de er ved at kigge på sagen, så de arbejder på det.
(jeg har kontaktet dem)
             Debat

| 
                             Jeg ville til at oprette sponsorlinks, men jeg bliver bedt om at logge ind eller oprette ny bruger, selvom jeg er logget på.  | 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
| 
                             Jeg har samme problem ... de er ved at kigge på sagen, så de arbejder på det. (jeg har kontaktet dem)  | 

| 
                             De er ved at kigge på sagen, efter at jeg har kontaktet dem. Jeg har nemlig samme problem ...  | 

| 
                             Hej Nicolaj For et stykke tid siden ændrede vi Sponsorlinks, så at man ikke længere skulle anvende et separat login, men kunne anvende sit Amino logind i stedet. Jeg har derfor nogle spørgsmål: 1. Har du haft et separat log ind til Sponsorlinks? 2. Har du anvendt Sponsorlinks med dit Amino logind før? Hvis du har haft et "gammelt" Sponsorlink log-ind, må du meget gerne sende mig den email som du loggede ind med på Sponsorlink tidligere til mig på jacob@amino.dk samt dit Amino brugernavn, så sender jeg også din sag videre.  | 

1. Ja 2. Det er et års tid siden jeg har anvendt Sponsorlinks Jeg mener at jeg har brugt den samme email begge steder  | 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
| 
                             Tak for det Nikolaj. Vi kigger på det.  | 

| 
                             Hejsa... Er der sket nogle ændringer med dette problem?  | 

| 
                             Hejsa... Er der sket nogle ændringer med dette problem?  | 

Når jeg prøver at oprette en annonce står der ''Der opstod en teknisk fejl, da vi forsøgte at godkende din kampagne - vi beklager. Prøv igen.''  | 

| 
                             Hej alle, Ja vi har nogle problemer med Amino Sponsorlinks og Amino Boost pt. I må meget gerne sende mig en mail på jacob@amino.dk med jeres brugernavn samt hvad der helt præcist driller jer, for så sender jeg det videre til dem der sidder med det. 
  |