Hej Aminoer Jeg søger et let hjemmeside program. Og et program hvor man ikke skal have et domain, For at kunne sidde og prøve sig frem. Helst ikke i koder, og mulighed for at lave et forum/blog oprette bruger, og alt andet godt betaling
Programmet er ikke gratis, men du finder næppe noget freeware der kan hvad du beskriver, i hvertfald ikke hvis det er noget der skal bruges til noget seriøst.
For at køre et website fra din lokale pc, kan jeg henvise til Uniformserver der køre apache, php og mysql/phpmyadmin.
Der findes en læng række opensource systemer du kan benytte til forum, blog og hvad du ellers ønsker.
Jeg vil da også gerne gøre dig opmærksom på at du kan lave din egen hjemmeside hos os, det er både nemt og gratis. Du kan lave en hjemmeside uden reklamer og begrænsninger i sideantal og plads.
Vores hjemmesideservice forbliver gratis, så længe du ønsker det. Du behøves ikke have specielle tekniske evner eller vide noget om koder og du har mulighed for at lave de ting du nævner. Du er velkommen til at lave en gratis hjemmeside hos os.
Nu er skellet mellem blogs og hjemmesider så småt ved at udviskes – layoutmæssigt i hvert fald. Hvis du regner med kun at have x antal rimeligt statiske sider så er en regulær hjemmeside (bygget på fx joomla) oplagt. Hvis du derimod regner med omskifteligt indhold, hvor nyhedskriteriet spiller en rolle, så er en blog i fx wordpress lige i øjet.
Du kan jo se på min egen hjemmeside/blog til inspiration: nounou.dk kører på wordpress.