Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ehhh

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe jah.. 
Men det er svært at guide en erfaren PS bruger når der er problemer med at lave en cmyk konvertering..

Personligt bryder jeg mig ikke om at konvertere i en eksportering.. Det er nok bare mig..

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 23:36

OK, der er mange veje til Rom og Acrobat har også mulighedder.

Men jeg studser over du får fejl...

Hvis du stadig har problemer efter det sidste indlæg er du velkommen til at sende billede til mig og så skal jeg forsøge. Smile

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 23:38

Fejlen kommer nok af at han konverterede til Cmyk og istedet for at gemme og importere i Indesign.. så lavede han en kopi (måske med marquee toolet) og pastede i indesign?

Sådan lød det ihvertfald på en tidligere post .. 

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 23:40

@dennis:

Jeg forstår godt det du siger med konverteringen i exporten, og til min svendeprøve sagde jeg også at man skulle gøre det i ps. Og der fik jeg lidt billige point hos de gamle typografer:-) Men altså: Det er altså i sidste ende det samme, og man sikre sig fremtidig redigering, uden at ha' flere versioner af billedet liggende ... 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 23:40

Dennis Møller:

Fejlen kommer nok af at han konverterede til Cmyk og istedet for at gemme og importere i Indesign.. så lavede han en kopi (måske med marquee toolet) og pastede i indesign?

Sådan lød det ihvertfald på en tidligere post .. 

Hej Dennis,

Sådan har jeg prøvet, har også prøvet at gemme filen i PS som tiff (Og jpg for den sags skyld) og derefter åbne i indesign via ctrl+D

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 23:44

Man er vel oldschool på nogle punkter.. eller gamle vaner har svære ved at dø. 
Personligt gør jeg det manuelt.

Jeg kan så godt følge dig i at have flere filer liggende.. Men det er bare en filopdelingsting tror jeg.. hehe

Jeg var til eksamen i trykteknikke og DET var langhåret..  Men umildbart.. så er mit råd til dig topicstarter... 

Vi har kommet med alle de råd vi kunne.. og alle er rimelig fornuftige.. hvis det stadig ikke funker .. så er det dig der laver noget forkert..

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 23:44

Dennis Møller:

Hehe jah.. 
Men det er svært at guide en erfaren PS bruger når der er problemer med at lave en cmyk konvertering..

Personligt bryder jeg mig ikke om at konvertere i en eksportering.. Det er nok bare mig..

Ok fik ikke specificeret mig nok, jeg er ikke erfaren inden for tryksager. Derfor har jeg åbenbart problemer med at få billedet konventeret!

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 23:46

Dennis Møller:

Men umildbart.. så er mit råd til dig topicstarter... 

Vi har kommet med alle de råd vi kunne.. og alle er rimelig fornuftige.. hvis det stadig ikke funker .. så er det dig der laver noget forkert..

Tak for hjælpen Dennis, men Hulahoppigen har lovet at kigge på billedet for mig.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 23:47

Thumbs up til hende :) 

Jeg håber det lykkes Mark.  

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)