Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg virkelig ikke oprette en dankort aftale ved pbs , fordi jeg personligt står i rki??

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Greve Strand, Denmark
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg er helt enig med mange af de andre Aminoer herinde: Start din pølsevogn, tjen nogle penge og kom ud af RKI så du kan få din dankort terminal. :)

På en helt anden note; Jeg har pludselig mega meget lyst til en pølse med det hele, men orker ikke at gå ned til stationen for at skaffe en. Fordømt!

Hilsen,

Kevin Østerkilde.

Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:58

Ok, Tak allesammen for jeres svar.

Jah, jeg har truffet den beslutning at køre forretningen i kærestens navn, selvom det er lidt surt.

Så kan jeg få dankort. Det er aligevel en rimelig stor pølsevogn, sådan en man kan gå ind i, så synes bare at dankort er nødvendigt. Hvad hvis kunder spørger om hvorfor jeg ikke tager dankort. Vil ikk stå der og blive pinlig, og vil heller ikke miste kunder pga sådan en dum ting.

God weekend!!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:02

Kevin Østerkilde:
Jeg har pludselig mega meget lyst til en pølse

Ok, taget ud af kontekst, men alligevel :)

Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 20:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:

Ok, taget ud af kontekst, men alligevel :)

Pludselig kan jeg ikke lide dig, og jeg kender dig ikke engang! :) Hehe, kidding.

Tilmeldt 11. Feb 11
Skrevet kl. 11:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I er velkommen til at komme og få en gratis hotdog, he he

Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 19:06

Jamen hvor i landet starter du din vogn op? Det ville da være fedt at komme forbi og hilse på. :)

Tilmeldt 11. Feb 11
Skrevet kl. 12:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jylland

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 13:24

Enig med de fleste andre: Her i min del af København er der en hel del pølsevogne - og der er vist stort set ingen af dem, der modtager dankort. Langt de fleste mennesker har vel også stadig de 20 kroner i lommen, en pølse med brød koster.

Og ikke mindst enig med Kevin - man får pludselig en frygtelig trang til en ristet hotdog!

Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:08

Sanne - du skal ikke føle det er pinligt ikke at kunne tage imod Dankort! For sytten da.

Hvis der er nogen, der spørger til det, så svarer du bare - stolt og smilende:
"Normalt betaler man med kontanter i en pølsevogn - men hos mig skal I have den bedste service. Derfor er det på vej! Det tager desværre bare et par måneder at få sådan en aftale kørt igennem med PBS"

Og hvis du så kommer til at stå i nærheden af en anden butik - så tilbyd butikkens ansatte "fri pølsebar" for at få lov til at sende dine kunder derover og hæve penge, hvis de ikke har kontanter.

Det bli'r stort:-) Og jeg ku' godt lige have en ristet hotter lige nu!

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 14:24

Brokkebloggeren:

Sanne - du skal ikke føle det er pinligt ikke at kunne tage imod Dankort! For sytten da.

Hvis der er nogen, der spørger til det, så svarer du bare - stolt og smilende:
"Normalt betaler man med kontanter i en pølsevogn - men hos mig skal I have den bedste service. Derfor er det på vej! Det tager desværre bare et par måneder at få sådan en aftale kørt igennem med PBS"

Og hvis du så kommer til at stå i nærheden af en anden butik - så tilbyd butikkens ansatte "fri pølsebar" for at få lov til at sende dine kunder derover og hæve penge, hvis de ikke har kontanter.

Det bli'r stort:-) Og jeg ku' godt lige have en ristet hotter lige nu!

Kanon idé! Så er det problem løst - og hvem gider ikke lige bruge 5 min på at hente penge imens maden bliver klar?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)