Jo - der ses på både direktør og ejerkreds. |
Start nu bare den pølsevogn. Det skal da ikke være Dankort betalingen der afgør om du kan komme i gang eller ej.
Dbh
Benny
Debat
Jo - der ses på både direktør og ejerkreds. |
|
Start nu bare den pølsevogn. Det skal da ikke være Dankort betalingen der afgør om du kan komme i gang eller ej. Dbh Benny
|
Enig... Start pølsevognen... og når du så har tjent nok til at kunne komme ud af RKI så kan du jo få dankort i pølsevognen... |
mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.
|
Det kan jo godt være svært at finde 80.000,- til et ApS hvis man ingen penge har og ovenikøbet står i RKI. Mit råd er start pølsevognen op og tjen nogle penge så du kan betale dig ud af RKI, så kan du få en dankort terminal til den tid. Dog har jeg heller aldrig været ude for at man kunne betale med dankort i en pølsevogn. Men det er selvfølgelig også kun KBH jeg får lyst til sådan noget :-) |
|
Jeg er enig med de andre, start op uden terminalen.. Hvis det betyder, at en procent del af dine kunder hopper fra - dermed mindre omsætning, så må du tage den derfra, og starte med kun de nødvendigste ting.. Nogle gange må man skærer helt ind til benet, for at kunne starte.
/Casper M. Poulsen |
|
Du kunne også være kreativ:
- Tage din bærbare med i pølsevognen - Få dig et 3g modem - Opret en webshop (kun til dig selv) - Lav en aftale med f.eks. moneybookers
Så kunne du når der er nogle af kunderne der skal betale med dankort, kører det den vej igennem. Det er selvfølgelig ikke den optimale metode, men så kan du da modtage det
Jeg har selv oplevet en ligende løsning hos et større dansk bolighus, hvor de også skulle stå og indtaste mine kort-informationer på en intern webshop. |
|
Hej,
Jeg er helt enig med mange af de andre Aminoer herinde: Start din pølsevogn, tjen nogle penge og kom ud af RKI så du kan få din dankort terminal. :)
Hilsen, Kevin Østerkilde.
|
|
Ok, Tak allesammen for jeres svar.
Jah, jeg har truffet den beslutning at køre forretningen i kærestens navn, selvom det er lidt surt. Så kan jeg få dankort. Det er aligevel en rimelig stor pølsevogn, sådan en man kan gå ind i, så synes bare at dankort er nødvendigt. Hvad hvis kunder spørger om hvorfor jeg ikke tager dankort. Vil ikk stå der og blive pinlig, og vil heller ikke miste kunder pga sådan en dum ting. God weekend!! |
Ok, taget ud af kontekst, men alligevel :) |
Pludselig kan jeg ikke lide dig, og jeg kender dig ikke engang! :) Hehe, kidding.
|