Kender i til disse 2 bærbarer, og hvis er de så okay til at bruge i skole og spille på, det handler om en Toshiba 17,3" Model L670D-13T den koster 3999 kr i bilka og er det prisen værd??
Den anden er en Medion Akoya p6630 er den okay til skole/ spille på, den har 4gb ram, 640 gb harddisk og nvidia geforce GT540M directX 11 grafik med 1024 MB grafik??
Det er begge modeller computere med AMD Athlon processorer.
Denne processor bliver extremt varm når computeren skal yde lidt og derfor vil din blæser komme til at køre konstant hvis du skal bruge den til spil.
Det afhænger selvfølgelig af, hvilke spil du skal bruge - Packpan er jo ikke så resursekrævende :-)
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Jeg spiller personligt ikke så meget computer, men man plejer vist at sige at Intel processorer er bedre til gaming. Desuden har det vist også en bedre ydeevne! Men tjek bærbar.com. De har nogle gode priser!
Hvis du skal bruge den i skolen, er et rigtig rigtig godt råd ikke at vælge en bærbar med for stor skærm.
Den må maks. være 15 tommer, maks! Ellers er den simpelthen ikke til at slæbe rundt på!
Det bedste vil være en 13,3 tommer. Jeg har en Dell 13,3 tommer og den er perfekt fordi er på størrelse med en stor bog, dvs. den fylder ikke så meget.
Men igen, fordi de er mindre, så kan der ikke være så meget inde i dem, så enten kan de gøre det normale, eller så bliver de dyrere.
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Så bliver det ikke noget problem for den bærbar. Meen igen. lad være med at købe en 17,3 tommer til skolebrug. Overvej en 13,3 macbook hvid. Den er billig og den kan klare de spil du vil have. Samtidig får du et kanon system og en computer som kan holde i meget længere tid end en windows pc!
Jeg vil ikke anbefale dig at spille Counterstrike på denne Toshiba computer da processoren ikke er for god til dette.
Du kan finde en computer med en core II Intel i samme prisklasse som kan gøre det bedre. Computeren er fin til skolebrug.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.