Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot - hvor langt vil de gå ?

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder faktisk indlægget relevant, og kan ikke se noget til hinder for ikke at skulle kunne debattere det her på Amino.

Med ønske om en go dag

Benny

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:34

Hvad er det lige præcis du har i mod feedback og brugerindragelse på hjemmesider? For mig er det et tegn på seriøsitet = man vil sine bruger det bedste.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 09:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Patrik

Det anmeldelsen går på er netop FALSKE anmeldelser.

Vi støtter 100% op på denne tråd da Trustpilot efter vores mening ikke er lydhøre overfor virksomhedernes kritik og samtidig mener vi det er for dårligt at man som virksomhed skal betale til Trustpilot for at begrænse tilgangen af falske anmeldelser.

Vi vil også gerne give udtryk for vores utilfredhed på Trustpilot men af en eller anden mærkelig grund er det ikke muligt at anmelde netop Trustpilot !!

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:55

chlea:
Nu tror jeg ikke du har forstået hvad anmeldelsen går ud på!

Det tror jeg nok, jeg har. Jeg synes bare, at det er en lidt børnesur tilgang til at skabe en debat.

Som jo er relevant nok - og gennemheglet her på Amino. Men udfyld da din profil både her og på TP og skab debatten åbent i stedet for at gemme dig bag "clhea" og "ingennavn" (som jeg godt ved var for et eksempels skyld)

Venlig hilsen
Ole

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Angående SEO er det nedad gående , grundet samme kunder skriver ens anmelders mere rating steder i sær , en sur kunden skader ens virksomhed mere desuden falder SEO værdien med links fra dem alle laver ens tekster .

God kunder skriver enkle steder normalt derved ikke duplikat

Til livs med lidt af de dårlig og gode anmelders , ville gøres vis , der blev lavet at admin kunne se hvilken bruger oplysninger , adr. navn og evt. cpr valid , derved oveni de virker mere troværdigt får de en hurtigt , bonus at de får mere unikke tekster

for hvad sker vis de har mere udfyldt profiler , trustpilot.dk bruger kunne debattere i et forum , der ville komme debat i gang og nogle ville bloggen

hvad sker vis ikke udfyldt noget i profiler , hvem gider at debattere med fru ingenting eller Mr. ingenting , dette sker alle debattere ingen kan finde ud ad debattere vis der ikke sker noget

hvorfor gjorde de det ikke i starten , de ville gerne vokse store , nu er de store , men succes ender med nogle overtager deres plads , vis anden finder ud ad , de ikke gider lave ,dog er det kun spørgsmål om tid før anden overtager deres plads , da de ikke ser ud til at få rigtigt i gang i SEO og knalde troværdigheden i top

hvad kan du gøre webshop , du skal sørge for der kommer troværdigt profiler på egen siden fuldt udfyldt ligesom amino.dk faktura alt muligt frem .

Husk at give alle dine kunder fri adgang til siden , du skal derved arbejde mod at gøre det mere troværdigt end troværdigt selv , jeg ved ikke hvorfor trustpilot.dk ikke gøre det , da dette ville øge deres troværdig og siden SEO værdi

Det er okay at bruge vis trustpilot.dk vis ikke gider lave noget egen siden som alternativ dog , skal du vide du selv kan lave noget , der giver er bedre både SEO og troværdighed

selvfølgelige koster det penge at programmer på egen side noget der giver høj troværdighed og SEO

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fairtime

Jeg vil da gerne ændre mit navn så du kan se det.

Men off topic - hvor helvede står dit navn henne ?
Du gemmer dig jo også bag et intetsigende navn som Fairtime ??

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:07

Guilty as charged,

Men jeg husker (for det meste) at skrive "Venlig hilsen Ole" i mine indlæg.

Og har valgt at lave profilen som "Fairtime" da jeg oftest debatterer i firmakontekst.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 20:04

Jeg kan sagtens følge problemet i, at en bruger opretter en dårlig anmeldelse af et firma, som potentielt skader firmaet, og at det er utrolig irriterende for firmaet. 

Men som jeg husker det, så har firmaet mulighed for at få fjernet anmeldelse, hvis den fx ikke omhandler firmaet den er skrevet om. Jeg har oplevet en bruger skrive 'sikket et lorte firma, dårlig service etc.' under et firma. Brugeren nævnte så i teksten firma navnet, og det var klart anmeldelsen ikke var korrekt oprettet, da den var lagt ud under et forkert firma.

Men at trustpilot giver firmaer lov til at kommentere på en anmeldelse, må da være luksus for firmaet, da de har mulighed for at forsvare sig overfor eventuelt forkert anklage.

Derudover vil jeg tilføje, at jeg selv som forbruger ikke giver meget for oplysninger på trustpilot, fordi det netop er almindelige mennesker, som sidder og skriver. Min kildekritik er i højeste beredskab når jeg læser anmeldelser igennem, og det er da ikke alle anmeldelser, jeg tager for gode vare.

Sådan tror/håber jeg da også andre mennesker agerer. Det er nu engang kun de halt unge der har kastet kildekritik over skulderen, og tror på alt hvad de får postet i hovedet af informationer. Et eksempel er alt det lort de yngre i samfundet poster på McDonald's Danmarks Facebook side. De tror blindt på, at der er knogler i maden, fordi det har de læst på wikipedia eller hørt fra youtube........

Sådanne mennesker skader klart trustpilot og denne sides troværdighed. Men jeg synes også brugeren, som læser anmeldelserne selv må vurdere om anmeldelsen lyder sandsynlig eller ej. Hvis et firma har 10 anmeldelser og 9 af dem er dårlige, ville jeg nok holde mig væk, men har det 10 anmeldelser og kun 1 dårlig imellem, så ville jeg ikke være bange for at bruge firmaet.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:14

10 anmeldelserne er ikke lige frem meget vis man har en konkurrent der ser sig sur på en og det er svært at bevise det modsatte så gør dette her ...... hvis du bare hver mdr sender penge til Trustpilot... Ja det virker faktisk, som om det er bestikkelsespenge, hvor man får garanti for at anmeldelserne er ægte! Eller dvs. at de negative er ægte, da et firma selv stadigvæk kan oprette en masse positive anmeldelser af sig selv...

ps tjekket lige trust score ja 1,8 til dr.dk tv ja med de har over 2 millioner seer på kun 732 anmelders fra 732 intet sigende profiler og nok 50 % måske dobbelt bruger for hvordan kan de lige se om det samme der giver karakter og sure er en del mere motiveret end en tilfreds kunder til at give anmelders , så 9 dårlige kan bare betyde at man ikke bruger trustpilot.dk aktive eller konkurrent har lavet falske anmelders og man gider ikke betale så man kan kræve faktura , så der kan komme falske anmelders

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:11

Fairtime:
Men jeg husker (for det meste) at skrive "Venlig hilsen Ole" i mine indlæg.

Fedt, så ved vi allesammen hvem du er.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)