Påskynder din ærlige mening, men argumenterne for at vælge den farverige baggrund er at det "fanger" folk og vi håber på at folk husker den. Men den skal vist tages op til overvejelse igen.
Jeg synes at idéen og konceptet er rigtig fint, jeg kender dog ikke til konkurrencen inden for det område, hvis der er konkurrence?
Jeg tror umiddelbart at der er et behov for din side, og det bliver spændende at følge udviklingen når der kommer mere "kød" på.
Der bliver helt sikkert en del vedligeholdelse af siden. Er den ikke up to date, kommer de besøgende ikke tilbage.
Jeg ser frem til at se mere.
Så er der umiddelbart ikke den helt store konkurrence på dette område, også derfor vi har besluttet os at fokusere på det.
Vi regner stærkt med at få meget mere indhold på hjemmesiden i løbet af det næste halve år. Det er klart at jo flere virksomheder vi kan få til at oprette en bruger, og dermed en masse nye events til hver weekend, så håber vi på at Danmarks unge vil benytte hjemmesiden flittigt! :-)
Jeg synes baggrunden er rigtig flot, jeg synes bare den fjerner fokus fra indholdet og jeg har lidt svært ved at koncentrere mig om hvad det er der står.