Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælpe til idé udvikling (Hvordan kan jeg tjene penge)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Sidder med en idé om at lave en side hvor man kan melde sig til og få en madplan sendt ud hver uge, med indkøbsliste osv.

Men jeg mangler lidt hjælp til hvordan jeg kan tjene penge på siden?.. Altså kan selvfølgelig ligge nogle bannerreklamer på men så skal jeg vel have en del besøgende før at det kan løbe rundt?

Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:02

Hej

Laver og udvikler du selv siden?
Hvor er du fra i landet?

Venligst
Jens :-)

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:09

Jeg går ud fra du sender dem med e-mail. Der kan du jo vælge at sælge banner/tekst plads, eller selv ligge reklamer ind, som er nyttigt for brugeren.

Derudover kan du jo vælge at lave en Plus/VIP osv mulighed, så man måske for sendt en dessert med eller? Hvad ved jeg :-)

Håber du kunne min feedback.

Desuden, synes jeg det er en fed idé.

Mvh.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:17
Regner med at selv udvikle hele sitet og stå for opsætning af madplaner da mad altid har været en af mine store interesser :) Jeg er fra Nordjylland - Hvorfor da? Frederik - Det var nogle gode ideer det var helt sikkert en god idé
Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 18:22

Hvis du tager en 10'er om ugen, for den madplan der ... Så indtjener du ret mange penge, du laver en madplan for forskellige kategorier, og masse udsender dem, og så hvis de vil have en "plus-plan" så tager du en højere, special pris istedet.

Jeg synes det ville være dumt at smide reklamer på siden, for så bliver det hurtigt uprofessionelt.

Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:51

Hej Klaus,
Idéen er god, og jeg syntes heller ikke om reklamer. Såfremt siden bliver populær vil den også være atraktiv for dagligevarer butikker som sponsorer siden.
Desuden kunne den laves som sms-service til dem som står i supermarkedet eller i bussen på vej hjem og mangler inspiration til aftensmaden. Eks. Send Mad Ide til 1280.

Din lokalitet var myndet på jeg selv søger en programør til et forbruger koncept. Men ser helst at det er inden for rækkevidde.

Venligst
Jens

Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:00

Start med at lave den GRATIS indtil du har en tilpas mængde trofaste besøgende, hvorefter du kan sælge VIP abonnenter. Prøv på at undgå reklamerne, det kommer bare til at ligne en affiliate side.

Hvis du selv kan udvikle det hele, så koster det det næppe meget mere end 50kr/md. at have siden oppe. De 150kr. kan du hurtig få ind igen, når du opretter muligheden for VIP Abonnenter =) Hvis du har brug for hjælp, så skriver du bare :)

Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:27

Hej Klaus

Hvis du skal tjene penge på din ide - og det skal du selvfølgelig - så skal du først have et produkt før du kan begynde at tage penge for det. Så udvikl din ide og lav det til et færdigt koncept eller produkt og kig så igen på mulighederne. Penge tjenes på efterspørgsel, der skal være nogen der efterspørger din ide, så først og fremmest bør du tænke i marketing og salg af selve ideen eller konceptet, så kommer det andet nemmere.

Mvh Per - www.engodhjemmeside.dk 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 19:33

Hej

Jeg er ved at starte en ny stor webshop op med salg godt kød og der havde jeg faktisk også tænkt på noget madplan, dog nok ikke ligeså omfangsrigt som din side.

Det er en god ide og jeg kunne sagtens forstille mig et samarbejde. Reklame kan jo være mange ting, det behøves jo ikke og være store animeret bannere, det kunne også blot vre skrevet ind i teksten.

Men der er flere muligheder for at tjene penge uden det bliver plastret til.

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 19:36

Smid nogle affiliate links ind, som passer perfekt til den sepcifikke madplan, og gör hele madlavningen nemmere.. Det kan f.eks. väre ting som Brunch-pandekage-panner, juice-presser el.l..

Derudover, kan du finde produkter, der passer til bestemte "niche"-madplaner, f.eks. kosttilskud til pumper-diäter, og prikke et par et par affiliate links paa.

Ting som ligger inden for normale budgetter, som läserne i princippet ikke har aktivt behov for FÖR de läser nyhedsbrevet. Med nyhedsbrevet bliver opgaven jo saa at väkke deres behov..

Evt. reklamere for kogeböger, kokkekurser og restauranter..

En sidste mulighed kunne vär at tilföje anmeldelser, prissammenliginger og top10 lister over nogle af ovennävnte produkter og paa den maade tjene lidt affiliate penge.

Tror ikke VIP lösningen vil väre en fordel, da der er mange gratis alternativer til sammensätning af madplaner paa nettet, som dog kräver en lille indsats fra brugerens side (opskriftsider, forums osv.)

Det var lige hvad, der faldt mig ind :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)