Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp Tradedoubler

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Jeg har et problem med tradedoubler har lige tilmeldt mig dem fordi jeg har brug for nogle engelsksprogede reklamer.

Jeg har fået verifyed mit website og jeg har valgt de kategorier jeg gerne vil have reklamer for på mit website så det er på plads, men men.

Jeg har nu siddet i 3 timer uden at kunne finde en eneste reklame jeg kan bruge det eneste jeg kan finde på siden er de prgrammer hvor man skal godkendes af annonsøren under prdukt feed.

kan det virkelig passe man ikke kan ikke kan finde en eneste reklame man kan bruge uden man man skal ansøge og godkendes ? hvis der er nogle gode sider guides el sites til hjælp ?

Take Care / Tak

Simon

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:55

Ved TD skal du godkendes ved hver annoncør, så der er ikke andet for end, at du må ansøge til de programmer du vil bruge og så vente på de godkender dig - der går typisk mellem 24-72timer.

Mvh

Tilmeldt 24. Jan 11
Skrevet kl. 14:00

Hej Kristian.

Tusinde tak for hjælpen. Ja så må jeg jo igang med ansøge om nogle programmer for at komme igang.

Tak for hjælpen

Simon 

Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:18

De burde lave så man kan tilmelde sig alle programmer på en gang, det andet er frustrerende.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 14:27

Oldtonew:

De burde lave så man kan tilmelde sig alle programmer på en gang, det andet er frustrerende.

Tror det er lavet for, at man ikke bare skal tilmelde sig alle deres kampagner, men kun tilmelde sig lige netop de kampagner, der er relevant for ens hjemmeside. På den måde skal annoncørerne heller ikke bruge en masse tid på, at tjekke uinteressante hjemmesider igennem.

Mvh

Tilmeldt 24. Jan 11
Skrevet kl. 14:39

Ja det er også lidt frusterende at bruge en ca 3 timer på at lede efter reklamer så jeg kunne teste det af og så finde ud af ud af man skal godkendes til alle programmer : )

Men ok det vigtiste er nu jeg har fundet ud af systemet bag brugen af tradedoubler nu.

Er det annonsøren eller tradedoubler der godkender en ? har lige søgt om en del programmer så må vi se om jeg bliver godkendt nu er det jo ikke ligefrem youtube jeg driver..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:47

Simon Thougaard Frandsen:

Ja det er også lidt frusterende at bruge en ca 3 timer på at lede efter reklamer så jeg kunne teste det af og så finde ud af ud af man skal godkendes til alle programmer : )

Men ok det vigtiste er nu jeg har fundet ud af systemet bag brugen af tradedoubler nu.

Er det annonsøren eller tradedoubler der godkender en ? har lige søgt om en del programmer så må vi se om jeg bliver godkendt nu er det jo ikke ligefrem youtube jeg driver..

Nogle annoncører har givet TD fuldmagt til at godkende, mens andre ønsker at gøre det selv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 14:47

Det er de enkelte annoncører, der godkender dig.

De fleste bliver godkendt, men laver man ingen leads kan det være at annoncøreren vælger at lukke adgangen til deres kampagne igen.

Mvh

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:55

Kristian Konradsen:

Ved TD skal du godkendes ved hver annoncør, så der er ikke andet for end, at du må ansøge til de programmer du vil bruge og så vente på de godkender dig - der går typisk mellem 24-72timer.

Mvh

Man kan da sagtens finde annoncer og lægge dem sit site - uden at være godkendt.

I TD's menu til venstre klikker du på Søg - og finder den kategori af annoncører frem, som du ønsker.

Når du har fået en liste med annoncører - klikker du på deres navn. (linket til venstre i søgeresultatet.) Så skulle du gerne få en lille popup med 3 valgmuligheder - hvoraf den ene er: Grafiske elementer. Hvis du klikker på dette link, får du en oversigt over annoncørens annoncer. Og disse kan du godt lægge på dit site - også selvom du ikke er godkendt endnu.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 24. Jan 11
Skrevet kl. 14:58

Nicolaj og Kristian tusinde tak for de hurtige svar omkring info på tradedoubler.

Hvis jeg lige kan snige kan snige et sidste spørsmål ind er det er der nogle affiliate partnere der er engelsk sprogede som tradedoubler, som når man er blevet oprettet og godkendt kan bruge deres reklamer med det samme uden at skulle godkendes yderligere ?

Jeg er ret ny og har ikke så meget trafik på mine hjemmesider så vil holde mig til få affiliate programmer for at kunne bevare overblikket og kunne få en lille udbetaling en gang imellem

Tak for hjælpen igen

Simon

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)