Indtil da kan du hyre min skrivekraft til særdeles favorable priser ( når bureauet går i luften hæves priserne, selvsagt). Jeg producerer nær sagt alle typer tekster. Så har du lidt svært ved at få udkrystalliseret og præciseret dine tanker på skrift- kan jeg være din løsning. Det koster ihvertfald ikke noget at henvende sig og få en snak om, hvad et samarbejde kan udmønte sig i. Jeg har et naturtalent for at skrive, og har let ved at skrive flydende, underholdende og præcist. Har i adskillelige år skrevet mange typer tekster for bl.a. iværksættere: pressemeddelelser, blogs, artikler, nyhedsbrev, kundeblade, annoncetekst, slogans, websitetekst- you name it. Lad mig finde historien i din virksomhed. Jeg er perfektionistisk, og vil helst have du bliver 100% tilfreds. Bor du i en anden landsdel, el. verdensdel, kan vi ordne detaljerne og aftalerne over Skype. Vi skriver vel 2011? Hvis du sidder og sveder tran over din vigtige kommunikation til f.eks. kunder, og finder ud af at det felt har du ikke styr på ( men til gengæld er en stærk iværksætter på 3-4 andre områder) så få en, der har let ved det, til at tage over. God kommunikation flytter jo varer. Dine varer. Når jeg er inspirereret skriver jeg kanongodt. Og jeg skriver kun professionelle tekster når jeg er i inspireret mode. Du kan vælge varerne her: -Timebetaling (efter forbrug) -Samlet tilbud på en enkeltstående ordre -Hyr mig som fast skribent -Byttebørs ELLER: hvis du har en kreativ løsning på et samarbejde, er jeg lydhør overfor at skrue noget sammen. Det til sidst: Laver vi en aftale leverer jeg til aftalt tid og aftalt pris. Altid. Skulle der komme en begravelse el. oversvømmelse i vejen, kan tingene forskubbes. Hvis ikke leverer jeg bare det du har efterspurgt. Vi tales ved. -Flemming Madsen, tel. 20478354 |
NYT*NYT*NYT*NYT-få dig en tekstløsning..
Artikler til min striptease side hvad ville det koste ? |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Haster ikke, nu står den på fodbold resten af dagen |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Kunne godt tænke mig en PB med priser og info... Evt referencer eller eksempler på tekster! Vi søger nemlig en til at skrive om designer solbriller og smykker... |
Eksempler på tekster og referencer. Ib Abildgaard Råd & Mal http://www.raad-mal.dk/erhverv
|