Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT*NYT*NYT*NYT-få dig en tekstløsning..

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46

Jeg har fået meget at lave ( opgaver bestilt af Amino-er) efter jeg lancerede indlægget her. Og det er jo fedt.

Mange har også efterspurgt pris-info, så det kommer her:

PRISINFO:

Jeg har besluttet at cut mine normale timepriser kraftigt ned til Amino-brugere. Bl.a. fordi jeg har fået stor hjælp herinde til opstart af mine projekter.

Normalpris pr. time udført arbejde er 300 dkk. Til Amino-brugere bliver timeprisen 200 dkk.

MEN: da jeg kan li at handle og finde kreative løsninger ift samarbejde kan aftalen mellem os være x antal tekster som du betaler x antal kroner for. Fx. du bestiller 10 artikler og får dem til 150 kr. stk.

ELLER: du vil have mig løse forskellige tekstopgaver: skrive nyhedsbrevene, websitetekster, annoncetekst, pressemeddelelse etc. Den pulje af arbejde aftaler vi en samlet pris på og jeg leverer så det aftalte arbejde.

ELLER har du andre ideer lytter jeg gerne.

Priser angivet er ex moms.

mvh Flemming
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

Flemming har skrevet denne anmeldelse af LG P970 Optimus Black Big Smile

YesBeerYesFLOT.

Endelig en tekstforfatterAmino, der interesserer jeg for andet end "komma fejl", pedanteri og smålighed.

Der tilsyneladende med en cocktail af lærdom fra livet, empati og forståelese for erhvervslivets forhold og udfordringer, vil kunne nå langt. Behovet er der - det kan man jo se rundt omkring på diverse hjemmesider, webshops og diverse blogs.

Velkommen til Flemming, og held og lykke fremover. Jeg melder mig senere med mine behov, som også er tilstedeværende, se bare på www.raad-mal.dk , men nu skal jeg først have skiftet server, med deraf følgende redelegering.

Også glædeligt at Dansk Sprognævn er "fleksible i en masse forhold m.m".

Venlig hilsen

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24
Tak for de gode ord, Ib.
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:56

YesDet var så lidt Flemming, Winkvi er jo til på Amino for at hjælpe hinanden, ikke sandt???

NoDet glemmer nogle ind imellem, hvor man har mere travlt med at ”hyppe egne kartofter”, og for nogle tekstforfatter, og gå i små sko omkring nogle komma ”procedurer”. Selv Dansk Sprognævn giver meget mere ”frit lejde” og er fleksibel med diverse regler, således at vi andre amatører sommetider også kan være med.

Kan der stadigvæk være nogle indenfor din branche, der synes de ved alt. Og kan selv sole sig i en masse selvforherligelser.

Man behøver ikke at deltage i debatten, herinde på Amino,  men bare læse med. Sidst kunne man inde på Hans blog læse om alt verdens ytringer og meninger om alt stort og mest småt.

Når vi ”praktiske folk” , der også har ”praktiske kunder” har brug for tekstfolk. Har vi ikke brug for navlebeskuende og gåen i petitesser folk. Men i stedet for indlæg og tekst der viser en forståelse for opgaven og det omgivende samfund, der ikke sidder og læser manualer fra prof. Jørn Lund, Dansk Sprognævn. Eller tekstuddrag fra den årlige Dansk Lærerforenings årsmøde, omkring reklame i den ”filosofiske” verden.  Men har en god empati, som kan opstår når man gider bl.a. og lytte til andre og forstå disse.

YesLad os få praktiker frem, i stedet for intetsigende tørretriller med indviklende tekster.

Nu har jeg læst diverse indlæg og blogs fra dig før.

Derfor tror jeg du har nogle af de egenskaber jeg synes en god tekstforfatter skal besidde .

YesBeerYesOg derfor siger jeg velkommen til, og alt mulig held og lykke til.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14
Ja det er sandt. Rigtige iværksættere hjælper hinanden fremad.

Jeg er enig med dig i at en god tekst skal være en underholdende læseoplevelse for modtageren.

Fx nyhedsbreve som jeg abonnerer på et væld af, er oftest kedelige og trivielle, og ligner hinanden for meget. Jeg når typisk at læse en trediedel ned på de kedelige- så klikker jeg væk fra dem- hvorfor bruge tid på noget som ikke er en oplevelse at læse? Underholder mig. Morer mig. Får mig til at stoppe op. Provokerer mig etc.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)