Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smukt åbent brev!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:34

Wow.. Sikke et budskab. Det får virkelig en til at tænke! - Den tror jeg, jeg vil smutte i seng på. Godnat! :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 22:43

Jeg må give dig ret i det er smukt, Danmark er ved at gå den forkerte vej på flere punkter efter min mening! Det er sørgeligt!!

Mvh,

Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44

Hahaha! 24-års-reglen har sgu allerede jagtet mig over til København M/Malmö :P

Utroligt så sandt det er skrevet, det giver sgu alligevel stof til eftertanke mht Danmarks opførsel de sidste 20-30 år... 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:50

Jeg er ikke enig i det hele, men i det meste. Og kunne sagtens tilføje mere :o)

Men især to ting, synes jeg er spot on:

"Du hånede mig for alle mine regler og forbud. Med al ret anklagede du mig for at vare kedelig og grå."

Den kunne sagtens fortsættes og underbygges, men meningen er nok klar: At rollerne er byttet rundt i dag.

"De idealer som vi voksede op med synes at have forsvundet ud af din krop. De demokratiske fri- og rettigheder, grundlæggende for enhver, betyder de ingenting?"

Jeg tænker præcis det samme en gang i mellem. I øjeblikket er det især når jeg ser Birthe Rønn.

Men på den anden side så er kursen lagt, og størstedelen af befolkningen synes tilsyneladende at det er den rigtige. Men det finder vi nok ikke ud af, da der ved næste valg, ikke ser ud til at være mulighed for at stemme på nogen, der har lyst til at ændre den.

Men det er en skidt dag, når svenskerne mener at vores idealer er forsvundet, og at de ikke længere misunder vores måde at gøre tingene på :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

Men det er en skidt dag, når svenskerne mener at vores idealer er forsvundet, og at de ikke længere misunder vores måde at gøre tingene på :o)

Derudover stiger den Svenske kurs iforhold til den Danske... Kunne være at vi er på røven på mere end bare vores idealer og integration... :)

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:12

Prøv at læs nogle af kommentarerne - det er sjov læsning. Danskere er vist ikke ret gode til at modtage kritik ;-)

Men det er nu et faktum at svenskerne er langt fremme i forhold til os - hvordan er Danmarks vækst i øjeblikket? og hvad med Sverige? De har virkelig ild i kedlen og vækster helt vildt - så vi er sat af og det er der mange der ikke har indset endnu - tankevækkende!

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mon personen sad på en bunke mursten, med et A på maven, elefanthue på og kontanthjælpen i baglommen, da han skrev dette?

Nok ikke, men det er det billede jeg ser for mig..

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:27

Intetsigende:
Mon personen sad på en bunke mursten, med et A på maven, elefanthue på og kontanthjælpen i baglommen, da han skrev dette?

Der er vist ikke meget tvivl om at det er en gammel hippie der har skrevet dette brev. Men derfor kan han jo sagtens have ret i sine observationer :o)

Og selvom jeg ikke anser mig selv som en hippie, er jeg stadig tilhænger af at vi husker på vores medmennesker.

Det var faktisk grunden til at jeg valgte at stemme på de konservative, da jeg skulle i gang med at stemme for første gang. Den gang var deres idealer at enhver skal have mulighed for at være sin egen lykkes smed, men at der heller ikke var nogen der skulle falde igennem i samfundet. Det kunne jeg godt lide.

Det ser desværre lidt anderledes ud i dag..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:33

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)