Hej ... Amerikas mest populære video email-virksomhed www.GlobalVideoTalk.com - der bl.a. har fået massiv presseomtale på major TV-stationer som NBC, CBS, ABC - går MLM om små 40 dage. Video Streaming er en stor ny hurtigvoksende trend i U.S.A. og via MLM ønsker man nu at ekspandere til resten af verden. Kort fortalt: - Talk Fusion lægger stor vægt på at konceptet kommer til at rumme langt mere end hvad selve www.GlobalVideoTalk.com rummer i dag. Fx vil der være: 80 pre-producerede videos til enhver form for lejlighed hvor top professionelle presentatører holder præsentationen, der vil være hundredevis af tema-skabeloner hvor man "hvadenten man er bager, bil, bladforlægger eller blomsterforhandler" kan indsvøbe en video i det flottest tænkelige design og sende til kundeemner - - der er autoresponders, et absolut banebrydende tracking system, mini-websites med videos i, det er muligt at optage sine egne videos med et ganske almindeligt videokamera, ja, selv et webcam virker fint ... og meget, meget mere ... Video Emails - er et stærkt våben når man ønsker at præsentere nye produkter, eller demonstration af nye produkter, indbydelse til enhver form for arrangement, træning, uddannelse, tak-fordi-du-besøgte-vor-hjemmeside, follow up, tak-for-ordren email, godt nytår, tillykke med fødseldagen, eller bare et HEJ mellem familie, personer der bor rundt omkring i verden ... ja. man ku´ blive ved .... Se gerne en meget lille bid af video bibliotek her: http://www.globalvideotalk.com/home/product_library.asp Prisen: Når det drejer sig om MLM har man besluttet at gøre prisen ca. 1/5 billigere and den service man normalt betaler for. Dette kan lade sig gøre da vi netop taler MLM. Ellers: Selv er jeg af Talk Fusion inviteret til USA i march vedr. de sidste justeringer, træning m.v. og vil have meget at gøre med opbygning af salgsorganisationen worldwide. Kunne du have interesse i dette koncept, da send mig en PM nu og forklar kort hvorfor dette har din interesse. Hver ONSDAG AFTEN kl. 21:00 dansk tid afholdes der spændende CONFERENCE CALLS og jeg kan garantere at de der står bag er nogle af de mest professionelle indenfor network marketing, som jeg selv har set gennem mange, mange år. Er du interesseret da er det NU !! Ledere/distributører i DK og Skandinavien søges. Med venligste hilsen Eric :) |
Ja, der bliver kastet links rundt omkring TalkFusion fra alle steder - men Eric, hvor står TF i forhold til MVT som jo har været på markedet i nogle år?
Og.. hvad er der blevet af dit Enliven eventyr?