Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

The New Kid in Town - Video Streaming

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ...

Amerikas mest populære video email-virksomhed www.GlobalVideoTalk.com - der bl.a. har fået

massiv presseomtale på major TV-stationer som NBC, CBS, ABC - går MLM om små 40 dage.

Video Streaming er en stor ny hurtigvoksende trend i U.S.A. og via MLM ønsker man nu at ekspandere til resten af verden.

MLM Divisionen kommer til at hedde: Talk Fusion

CLICK evt. HER og se TALK FUSION VIDEO

Kort fortalt:

-  Talk Fusion lægger stor vægt på at konceptet kommer til at rumme langt mere end hvad selve

Fx vil der være:  80 pre-producerede videos til enhver form for lejlighed hvor top professionelle presentatører holder præsentationen, der vil være hundredevis af tema-skabeloner hvor man "hvadenten man er bager, bil, bladforlægger eller blomsterforhandler" kan indsvøbe en video i det flottest tænkelige design og sende til kundeemner - - der er autoresponders, et absolut banebrydende tracking system, mini-websites med videos i, det er muligt at optage sine egne videos med et ganske almindeligt videokamera, ja, selv et webcam virker fint ... og meget, meget mere ...

Video Emails - er et stærkt våben når man ønsker at præsentere nye produkter, eller demonstration af nye produkter, indbydelse til enhver form for arrangement, træning, uddannelse, tak-fordi-du-besøgte-vor-hjemmeside, follow up, tak-for-ordren email, godt nytår, tillykke med fødseldagen, eller bare et HEJ mellem familie, personer der bor rundt omkring i verden ... ja. man ku´ blive ved ....

Se gerne en meget lille bid af video bibliotek her:  http://www.globalvideotalk.com/home/product_library.asp

Prisen: Når det drejer sig om MLM har man besluttet at gøre prisen ca. 1/5 billigere and den service man normalt betaler for. Dette kan lade sig gøre da vi netop taler MLM.

Ellers: Selv er jeg af Talk Fusion inviteret til USA i march vedr. de sidste justeringer, træning m.v. og vil have meget at gøre med opbygning af salgsorganisationen worldwide.

Kunne du have interesse i dette koncept, da send mig en PM nu og forklar kort hvorfor dette har din interesse.

Hver ONSDAG AFTEN kl. 21:00 dansk tid afholdes der spændende CONFERENCE CALLS og jeg kan garantere at de der står bag er nogle af de mest professionelle indenfor network marketing, som jeg selv har set gennem mange, mange år.

Er du interesseret da er det NU !!  Ledere/distributører i DK og Skandinavien søges.

Med venligste hilsen

Eric :)

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:17
Ja, der bliver kastet links rundt omkring TalkFusion fra alle steder - men Eric, hvor står TF i forhold til MVT som jo har været på markedet i nogle år?

Og.. hvad er der blevet af dit Enliven eventyr?

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Skrevet kl. 13:53

Hej Lasse ....

Er det "My Video Talk" du referrerer til, Lasse "gamle dreng" ...

Det sidste jeg skal sige det er noget dårligt om andre. Absolut.

Forskellen mellem Talk Fusion og MVT er dog milelang ...

Vil skyde på at Talk Fusion kommer med et koncept der på alle måder

er 60-70% bedre end noget der er set før

Du får lige lidt info:

Talk Fusion er en MLM Division af www.GlobalVideoTalk.com der er amerikas mest succesrige

Video Email-virksomhed.

Ingen andre har fået omtale på TV stationer som NBC, CBS, ABC, FOX ....

En detalje der gør en stor forskel vedr. Talk Fusion i forhold til andre er at du har mere

and 100 templates som du kan "indpakke" videon i. Du kan oploade egne billeder på disse templates/rammer

logoer osv. Alle vegne på rammen.

Lad os sige at fx EDC ville bruge dette koncept, ja, da kunne de for bare 250 US$ selv

vælge en af de mange templates/rammer og oploade EDC logo, placere forskellige billeder fra ders

koncept rundt omkring på RAMME/TEMPLATE og få det til at se rigtigt godt ud.

Ud over der er der mere end 100 pre-producerede Video Emails med professionelle presenters til omtrent enhver lejlighed. Ønsker du at skabe opmærksomhed omkring dit sidste nye produkt, ja, bare sende en "lykønsknings Video Email", eller "Thank you for the order" note osv. , ja, der findes mange forskellige udgiver.

Er lige begyndt at arbejde på en "landing page" hvor du kan se en video omkring

conceptet (se den gerne 2 gange :)  www.TalkFusion.biz 

Ellers har jeg har her et bud på hvordan man  kan fremvise/præsentere sin sin virksomhed via video email

.... klik her .

Video Emails er det store hit i USA nu. Og Forester Research har fx skrevet noget i stil med at "text baseret emails vil i fremtiden komme til at stå som SORT/HVID TV i forhold til video emails....)

- Den synes jeg dog selv er vildt overdrevet. Selvom det kun tager fx 5 min. at producere en simpel Video Email  - fx via webcam (der følger digital kamera med i pakken om man betaler 52 USD ekstra der levererer TV kvalitet når det gælder optagelse).

Lige når vi snakker priser kan jeg fortælle at MLM Divisionen kommer til at levere denne SERVICE for 1/5 af prisen i forhold til hvad www.GlobalVideoTalk.com  charger.

Når det kommer til Back Office vil Falk Fusion slå alt der er set tidligere....

Udover ovennævnte pre-producerede videos og templates, er der alle de autoresponders du vil ha der sender video emails til prospects (ikke spam) .... der er det mest avancerede TRACKING SYSTEM hvor du kan se alt ... fx "hvem har ikke åbnet dine emails (så sender systemet automatisk igen), der er 20 producerede video emails i mlm-regi som a

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:00
Super, Eric!

Tager en kigger på de mange informationer - og så kan det jo nok heller ikke undgåes jeg kaster min opinion i spil ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Skrevet kl. 04:48
Ha, ha, Lasse .... du vil altid ha´det sidste ord ... :)

Er forberedt "gamle jas".

Ellers: der er sket meget indenfor de seneste 4 mdr. og har været

heldig at kunne præsentere 3 unikke network marketing produkter/concepter

som man nok skal lede længe efter. Her lidt info om disse:

www.worldDect.com   - her er det indtil nu lykkedes virksomheden at fordoble folks investeringer på 6-8 uger

www.Partnerdialog.net - et coaching spil der kan afhjælpe stress på arbejdspladsen og i hjemmet.

Virksomheders største problem i dag ser ud til at være stres. Det siger de i hvert fald.

www.TalkFusion.com  - du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev her.

Info om Talk Fusion:

"Landing page" jeg er ved at bygge: www.TalkFusion.biz .... her kan du også tilmelde dig nyhedsbrev med

lift mere "raffi" information ....

Ugentlige CALLS hvor ejeren Bob Rainer og andre fortæller om fremtiden med

TalkFusion: 

Calls hver ONSDAG kl. 21:00 dansk tid: (det er meget PRO calls)

Phone: +1 620 294-4000
Pin#:  222685#

Ring fx via SkypeOut - da er prisen ca. lidt over en dollar for ½ time.

Mere Info:

Er der nogen top ledere der har interessere i at promovere

deres nuværende MLM, er det en god ide at begynde at studere dette

POWERFULDE PROMOTION & DUPLICATIONS TOOL.

I udlandet kører jeg selv et tilbud hvor folk der joiner får 250,000

double opt-in MLM Leads for at få en flyvende start.

Dette tilbud kan også gælde Danmark.

Ellers: Håber nu at alle har fået de gratis NONI LÆBEPOMADER

jeg på et tidspunkt lovede. Beklager om der er nogen der ikke har fået endnu og

så er de velkommen til at henvende sig. På grund af lidt forsinkelse sender jeg det tredobbelte

antal læbepomader i forhold til de 2 pomader der var lovet.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:09
Dato: 27-02-2007 04:47:53 Forfatter: TalkFusion.biz
Ha, ha, Lasse .... du vil altid ha´det sidste ord ... :)

Er forberedt ''gamle jas''.

Eric, nu har du jo kastet det ud i det offentlige rum... så må lige kommentere lidt ;-)

Har set TalkFusion video på din capture site.... hende presenter er nu ellers topnice - men umiddelbart - mit første indtryk er at jeg ikke rigtig kan se forskellen på TalkFusion og MVT... eller rettere kan ikke rigtig - ved første øjekast - se hvor TalkFusion adskiller sig markant fra MVT.... og hvis jeg må spøge lidt: Er det ikke TalkFusion er lige nu er interessant blot fordi man kom "for sent til MVT toget" ;-)

Lasse

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Skrevet kl. 20:02

Hej igen, Lasse - "gamle jas" :)

Lad mig spørge dig om nogle forskellige spørgsmål

som du så kan besvare og gøre mig klogere ....

Ville lige sige at "den smukke dulle" der præsenterer kun er én

uf af mange presenters ... der er da også mænd .... :)

Det er dig selv der bringer MVT på bane. Og vedr. din

din "spøg" med toget må jeg indrømme at jeg aldrig har hørt

om noget "tog" køre vedr. MVT ... på top top professionelt plan i vores

industri ville vi have hørt om dette.

Forøvrigt har mere end 8000 distributører meldt sign under fanerne

worldwide på især den sidste månned .... "hvor kommer toget til at køre:))"

Nå spøg til side ... :)

Her kommer spørgsmål:

1/ Har MVT mere end 100 prepreducerede VIDEOS

som kan bruges i mange sammenhæng? Fx "tag og kik

forbi vores website og de se vores nye produkter ..."

Her lidt eksempler på engelsk: