Vi er ved at lave en ny og bedre Amino Topbar. Vi har lavet en lille test her: |
Super fedt!
Virker perfekt hos mig :-)
Windows 7 - IE8
Vi er ved at lave en ny og bedre Amino Topbar. Vi har lavet en lille test her: |
Super fedt! Virker perfekt hos mig :-) Windows 7 - IE8 |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Hej Martin Det virker fint her, og virker meget professionel ;) Og ja, så spare det mig for et "side load" når jeg skal ind i indbakken :)
|
De bedste hilsner
Jesper Thorup
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Jeg får samme fejl som Lasse og hvis musen nærmer sig "din profil er ud....." forsvinder den igen. OS: 7 Med IE 8.0.7600.16385 får jeg kun 3 punkter under free... og 4 under Tryk |
Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker
Ser OK ud hos mig. Windows Vista + IE8 |
Venlig hilsen
Per Thomsen
Har testet på nogle af mit firmas computere med dette resultat: Fungerer fint med følgende setup: 32-bit Windows 7 Pro + IE 8 32-bit Windows 7 Pro + IE 9 beta 32-bit Windows 7 Pro + Google Chrome 9 32-bit Windows 7 Pro + Google Chrome 10 beta 32-bit Windows 7 Ultimate + Google Chrome 9 32-bit Windows 7 Ultimate + Google Chrome 10 beta 32-bit Windows 7 Ultimate + IE 8 32-bit Windows 7 Ultimate + IE 9 beta 64-bit Windows 7 Ultimate + Google Chrome 9 64-bit Windows 7 Ultimate + Google Chrome 10 beta 64-bit Windows 7 Ultimate + IE 8 64-bit Windows 7 Ultimate + IE 9 beta
Håber I kan bruge det. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej Super fedt. Jeg har lagt mærke til at der er kommet tooltips på profil billeder i debat indlæg. Men desværre er tooltip billedet under stjernerne. Det ser lidt klodset ud.' PS: Bruger Firefox 3.6.13 Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling