Det er ikke en god pointe efter min mening. Det er snarere et kæmpe tegn på uvidenhed.
Aldrig aldrig aldrig må man anskue antallet af fans på så simpel vis. Tallet skal ses i relation til måden de er skaffet på, og i relation til målgruppens størrelse, samt intensionerne/strategien for facebooksiden.
Dem der kaster rejsegavekort i grams for at skaffe fans er jo ikke bedre end de der trykker hver enkelt fan i hånden og siger pænt goddag.
200 aktive og dedikerede fans er bedre end 2000 tilfældige.
God guide.. Det bliver mere og mere besværligt for "almindelige" at lave deres egen facebookdesigns. Men du formår at gøre det realistisk, hvis man altså kan holde tungen lige i munden.
Det er ikke en god pointe efter min mening. Det er snarere et kæmpe tegn på uvidenhed.
Uvidenhed? Det kan du ikke udtale dig om - overhovedet.
Guiden ser efter min mening god ud, men om den virker - det tvivler jeg på og det er jeg i min gode ret til.
Det er logik for burhøns - og dig, at det naturligvis er bedre at have 200 dedikerede fans end 2000 tilfældige fans, hvem siger dig imod? De som gør - de må være uvidende.
Nu har jeg tilfældigvis set at hans side omhandler fotografi mm. og der er da et kæmpe marked for den slags - så hans antal af fans er ikke just prangende i forhold til så mange andre. Bevares - sådan kan man jo sige til mange ting - altså "i forhold til . . ." - men jeg finder det relevant, og åbenlyst - at du ikke er enig, er dit problem, men at kalde mig uvidende - den er langt ude - især når du hverken kender til mig, mine hjemmesider eller fansider.
Guiden ser efter min mening god ud, men om den virker - det tvivler jeg på og det er jeg i min gode ret til.
Det er logik for burhøns - og dig, at det naturligvis er bedre at have 200 dedikerede fans end 2000 tilfældige fans, hvem siger dig imod? De som gør - de må være uvidende.
Nu har jeg tilfældigvis set at hans side omhandler fotografi mm. og der er da et kæmpe marked for den slags - så hans antal af fans er ikke just prangende i forhold til så mange andre. Bevares - sådan kan man jo sige til mange ting - altså "i forhold til . . ." - men jeg finder det relevant, og åbenlyst - at du ikke er enig, er dit problem, men at kalde mig uvidende - den er langt ude - især når du hverken kender til mig, mine hjemmesider eller fansider.
Men tak for dit svar - jeg fandt det ubrugeligt.
Mon ikke læsere af denne tråd vil tillægge Thomas´s indlæg i Thomas Bigum vs. Morten88 størst værdi.
Jeg tænker bl.a. på at man kan tilgå Thomas Bigums profil og kan se hvem han er og .står på mål for ...... mens hvem Morten88 fortoner sig i det uvisse.. Det eneste der kan findes om ham (hvis det er en hankøn - teknisk set er der jo intet til hindring for at det kan være een af det modsatte køn) - er det han skriver i trådene rundt omkring. Men om han har forstand på det han skriver om.... jah det må stå hen i det uvisse
så vi takker for Thomas +++ til guide til at komme nemmere igennem FB
Mon ikke læsere af denne tråd vil tillægge Thomas´s indlæg i Thomas Bigum vs. Morten88 størst værdi.
Jeg tænker bl.a. på at man kan tilgå Thomas Bigums profil og kan se hvem han er og .står på mål for ...... mens Morten88 fortoner sig i det uvisse.. Det eneste der kan findes om ham (hvis det er en hankøn - teknisk set er der jo intet til hindring for at det kan være een af det modsatte køn)
så vi takker for Thomas +++ til guide til at komme nemmere igennem FB
Det har absolut intet med sagen at gøre! At Thomas er en selvudnævnt ekspert med en hjemmeside om selvsamme, gør ham ikke til mere ekspert end jeg ville være. Med det sagt så er det ikke negativt ment overhovedet - det med selvudnævnt vel at mærke.
At jeg er anonym kan skyldes mange ting, og burde langt fra blive taget i betragtning, og gør man det er man så absolut snæversynet. Så når jeg ikke har billede og hjemmesider med min profil, og person, så er mine meninger og argumenter ikke lige så meget værd?
Lur mig om ikke jeg stopper denne diskussion på stående fod, da jeg slet ikke finder den holdning seriøs.
Manden har lavet en guide der er top-gennemført, og så peger du bare på hans fanantal uden videre.
Vi kan da godt for husfredens skyld sige du ikke lider af uvidenhed. Så er du bare dårlig til at give feedback.
Det har intet med husfred at gøre - men det har noget at gøre med hvordan man siger tingene, at kalde mig uvidende baseret på en one-liner, er ikke fair imo.
Jeg har lige kaldt en person for snæversynet baseret på hans mening, om at mine argumenter ikke vejer lige så højt som dine - fordi jeg intet profilbillede har - det finder jeg derimod fair.