Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan gøres bedre?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Testdig.dk ApS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej eksperter!

Jeg håber lidt, at der er nogle, der kan være behjælpelige med at give noget kritik af min nye hjemmeside.

Jeg har fået lavet nyt design af siden testdig.dk, som forhandler forskellige artikler til hjemmetests.

Vores primære målgruppe er personer 25+, der har en interesse i egen sundhed og velbefindende.

Det er vigtigt, at vores side er så brugevenlig og nem at finde rundt i som muligt, da der også er flere ”ældre” der handler hos os.

Vi arbejder pt. på at få et mere catchy logo og ændre vores knapper.

Har du en god ide til ting, vi kan gøre bedre eller ændre på testdig.dk, må du meget gerne komme med din kritik her.:-)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:31

Jeg ville indføre nogle knapper som gør at dine brugere kan skrue op for font størrelsen og en reset knap.

Der er 3 priser på varer i oversigten, brug pladsen til at have fokus på tilbudsprisen og besparelsen.

Der mangler et favicon.

En mere fremtræden top menu.

Eventuel med billedet af dem man kontakter i kontaktformen, et mere personligt præ.

Grå tekst på grå er ikke altid lige tydelig.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 16. Feb 11
Fra  Testdig.dk ApS Skrevet kl. 16:21

Hej Lasse

Tak for dine gode input.Smile Jeg vil bestemt overveje dine forslag.

Måske teksten bare permanent skulle sættes en str. op? Jeg er lidt tilhænger af at gøre siden så simpel som mulig.

Umiddelbart tænker jeg at topmenuen gerne må være lidt anonym, så fokus bliver på produkterne og ikke så meget andet.

Favicon skal der helt klart være.

God ide med billeder på kontakt side.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:38

Mikkel:
Måske teksten bare permanent skulle sættes en str. op? Jeg er lidt tilhænger af at gøre siden så simpel som mulig.

Jeg er også tilhænger af simpelt så muligt, salget er målet og ikke design prisen anno 2011.
Men jeg har sat stor tekst på min egen og dem jeg testede på, især den ældre sektion, spurgte til teksten.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:26

Flot hjemmeside med masser af info på siden vedr produkterne Smile

lave så man kan bookmark med facebook ,twitter , og diverse andre bookmark funktioner , kan give en del trafik.

Bloggen om produktet bedste at gøre det en rss eller hvor der er en feed på siden.

Bloggen kan også skabe interne links struktur og siden siden ser ud til du har et budskab med.

Titlen arbejde med den på siden lidt længere og lav den meget mere sigende for titlen siger om hvad i handler jeg mener denne her titlen title>Vi har alt i hjemmeteste - se vores store udvalg her</title> de få tegn der mangels til der er 67 tegn som google viser udnyt dem gerne.

Husk hjemmetest staves sådan lidt ærligt overskrift med stavefejl jeg er selv meget dårlige til at stave.

Flere h1 og h2 og der er ingen underskrifter på siden det viser lidt google hvad du satser på og gør siden mere overskuelig .

Handels betingelserne dem kan jeg ikke finde på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Feb 11
Fra  Testdig.dk ApS Skrevet kl. 18:39

Hej Mikael

Tak for feedback.Smile

Mht. til twitter, facebook osv. så findes de på samtlige produktsider.

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med bloggen? Hvis det er de få artikler, der er på siden, så vil jeg give dig ret i, at det kan være en god ide at have dem på en blog:-)

Jeg har rettet stavefejlen i titlen - tak.

God pointe med flere h1, h2, h3 osv.

Handelsbetingelser tilføjet.

Super fedt at I gider at give jeres mening til kende.Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:05

Mikkel:

Hej Mikael

Tak for feedback.Smile

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med bloggen? Hvis det er de få artikler, der er på siden, så vil jeg give dig ret i, at det kan være en god ide at have dem på en blog:-)

Korrekt forstået med blog og  jeg synes det er nogle sjove produkter du har fået ,der kunne sagtens bloggen mere på siden om hver eneste produkter derved skaber du interne links struktur på siden da siden videre formidler mere viden vil du komme højere op på google og folk vil desuden abonner på dine nye gode blogindlæg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Feb 11
Fra  Testdig.dk ApS Skrevet kl. 16:00

Det vil jeg bestemt tage op til overvejelse.

Puha - der er mange ting, man kan tage fat påSmile

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:52

Hej Mikkel,

Er det meningen at produktinformation osv. skal ligge under sidemenuen? Ellers så skal i lige have jeres side optimeret til Safari. 

• Hvis det er meningen at jeres produktinformation osv. skal ligge under jeres sidemenu, så vil jeg rette op på det. Jeg troede simpelthen at i ikke havde nogle produkter fordi de havnede under jeres sidemenu.
  • Og lige et spørgsmål; Er det meningen at jeres Meta Description og Meta Keywords skal stå tomme? - <meta name="Description" content=""> <meta name="Keywords" content="">

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 16. Feb 11
Fra  Testdig.dk ApS Skrevet kl. 23:59

Hej Nicolai

Hvis du med sidemenu mener, at alle vores produkter er at finde i menuen ude i venstre side, så er det bestemt meningen:-) Så vidt jeg er orienteret, er det den mest logiske opbygning. Måske jeg ikke forstår din pointe?Tongue Tied

Mht. "Meta", så mener jeg bestemt, at de er udfyldt alle sammen - dem hvor det er relevant i hvert fald.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)