Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis herretøj hvis FCK slår Chelsea

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Greve Strand, Denmark
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at jeg var lige ved at bestille en masse tøj, men kontoen er lidt flad for tiden, så  jeg tror bare jeg lader være.

 

Men jeg har også en ide om at de ikke tillader at man overtrækker på ens kort, når de nu har sådanne tilbud igang. :)

/Kevin Østerkilde.

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Efter at have læst om dem på Trustpilot - så tør jeg ærligtalt ikke bestilleSkype-Surprised

Jeg springer os over... De overholder ik engang reglerne for korttransaktioner :S

Fair nok de køre sådan en kampagne, men hvis de så hæver pengene, selvom FCK vinder, så er vi jo lige vidt... Så kan man bruge time efter time efter time på at få pengene retur, og i sidste ende har man ik sparet en skid!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Efter at have læst om dem på Trustpilot - så tør jeg ærligtalt ikke bestilleSkype-Surprised

 

Læste det godt igår og jeg nøjes også med at bestille en mindre portion.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til mit tidligere indlæg, så kan det godt være de har nogle regler de skal følge, jeg er bare ikke typen der gider slås med at ringe og skrive,og bruge flere timer på at få den vare som faktisk skulle ha ligget i min postkasse for 2 mdr siden.

Men kan høre fra jer andre at det ikke kun er mig som har dårlig erfaring med dem, og det var faktisk hvad jeg sagde til ejeren da jeg snakkede med ham.

"Jeg syntes det er et pisse fedt koncept, men hvis i behandler alle kunder som i har behandlet mig så graver i virkeligt jeres egen grav og det er ærgerligt for der er grundlag for en god forretning".

Men det afslog han hårdnakket Smile

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det er egentlig betryggende, at der findes forsikringsselskaber, som er klar til at forsikre sådanne gamblinger... Fedt at de bruger de andre kunders penge på tilfældigheder!

Det bør vel give lidt stof til eftertanke...

Mon ikke "forsikringen" bare består af, at de smider avancen efter de gode odds på FCK?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et rigtig godt firma. Lækre jakkesæt osv. Og de har nogle spændende konkurrencer osv. og smarte måde at få opmærksomhed på. F.eks. ved det her! 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk besluttet ikke at bestille noget alligevel, på grund af de dårlige anmeldelser. Ser frem til at høre om I andre får Jeres varer. Så er jeg på næste gang Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig vinder FCK, det bliver dyrt! Cool

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i vil bestille og udnytte tilbuddet (med øje for at returnere hvis Chelsea vinder) skal i ikke skrive det her, for der bliver holdt øje med den her tråd :)

Og de forsikrer hver enkelt order, så de mister en del penge hvis man returnerer tøjet ved FCK nederlag. Men det er jo en del af gamet kan man mene! :)

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)