Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skarpe B2B sælgere søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er hyret ind som konsulent for en Webbogholder, og søger derfor omgående en freelance sælger til at formidle kontakt mellem virksomheder og Webbogholderen.

Du vil få udleveret en ringeliste - samt salgsmanuskript med USP'er om virksomheden. Virksomheden er i rivende udvikling, og har plads til en masse nye spændende klienter.

Du vil aflønnes på på ren provision og arbejdes forventes at tage mellem 1-2 måneder. 

Fra Køge
Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:20

Hej med dig..

Lidt kontruktiv kritik er vist på sin plads.

Jeg har siddet og læst dit inlæg igennem et par gang, og kan godt forstå at der ikke er nogle der har svaret positivt tilbage til dig. din annonce stritter i øst og vest, udfra følgende.

- Den måde du præsneterer arbejdsopgaverne på er mildest talt ikke særlig spændende..

- Hvad er aflønningsformen (udover ren provision).. hvad kan man forvente at tjene ?..  hvad er værdien af alle de informationer der samlet ved et kald..(beslutningsprocesser, influenter, etc.)

-  Hvad er det man skal sælge for dig ?.

-  Hvad laver din virksomhed ?.

-  Hvem sælger man for.. dig eller webbogholderen ?.

Ja, det var lidt inspiration.. håber du kan bruge det..

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:05

anderst:

Jeg er hyret ind som konsulent for en Webbogholder, og søger derfor omgående en freelance sælger til at formidle kontakt mellem virksomheder og Webbogholderen.

Du vil få udleveret en ringeliste - samt salgsmanuskript med USP'er om virksomheden. Virksomheden er i rivende udvikling, og har plads til en masse nye spændende klienter.

Du vil aflønnes på på ren provision og arbejdes forventes at tage mellem 1-2 måneder. 

Jeg fatter ikke en dyt af dit indlæg.

har du en web - det kan man ikke se under personlige oplysninger. Har du udarbejdet en mulig kundeportefølje.

Hvad er et salgsmanuskript... En sælger som skal sælge, han vel sælge for at tjene

Der er meget stor forskel på 1 og 2 mdr. /  anslået indtjening...?

send mig gerne en mail på : michael@pilevej18.dk   - Det kunne være at det passer med mit nuværende område.

mvh

michael

Tilmeldt 30. Apr 07
Skrevet kl. 15:31

Tak for svar.

Ud fra jeres feedback vil jeg forsøge at beskrive jobbet endnu bedre.

Firmaprofil: www.webbogforing.dk
Tilbyder: Ekstern online bogføring. Dvs. du sender os dine bilag 1 gang om måneden og sender os bankudskrift og andre relevante enten pr. mail, fax eller brev. Vi bogfører, laver løn, styrer debitorer og kreditorer, momsafregninger og kan levere årsregnskaber i samarbejde med din revisor.

Nuværende kundeportefølje:
Mindre virksomheder og selvstændige - bl.a. webshops, håndværkere, konsulenter.

Sælgers opgave: At ringe ud og skabe kontakt til målgruppen mindre virksomheder og selvstændige i Syd og Sønderjylland. Forhøre sig om deres nuværende måde at håndtere virksomheden økonomi og pitche muligheden for at tilknytte Webbogføring som ekstern bogholder - enten på timepris (250 kr) eller fast månedspris baseret på omfanget af deres bogføring.

Aflønningsform:
Vi havde forestillet os en %del af den endelige aftale.

Eksempel: Du sælger en aftale til en fast månedspris på 2000kr. Du får 10% af værdien af salget pr. år. (Dvs. 12 x 2000kr = 24000kr - 10% = 2400kr i provision)

Vi er på jagt mellem 10-20 nye kunder alt efter deres størrelse. Derfor vurderer vi at vi vil betale provision mellem 20000-60000 kr.

Arbejdet vil kunne fordeles over 1-6 måneder alt efter succes og hitrate.

Håber det i højere grad besvarer jeres spørgsmål. 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 17:49

Hej

En skarp arbejdsgiver ville have stillet en kortfattet men konkret stillingsbetegnelse op, hvis du som arbejdsgiver ikke er helt skarp kan du vel heller ikke forlange dine medarbejder skal være skarpe.

Preben

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:59

anderst:

Aflønningsform:
Vi havde forestillet os en %del af den endelige aftale.

Eksempel: Du sælger en aftale til en fast månedspris på 2000kr. Du får 10% af værdien af salget pr. år. (Dvs. 12 x 2000kr = 24000kr - 10% = 2400kr i provision)

10 procent i provision uden grundløn er alt for lavt. Jeg har selv arbejdet som provisionssælger i flere stillinger, men enten får man en grundløn eller du skal meget højere i procenten. 50 procent er ikke usædvanligt, så jeg håber, du vil tænke over det en ekstra gang. For du vil jo sikkert ikke at sælgeren ender med ikke at kunne overleve på lønnen, går jeg ud fra.

Tilmeldt 30. Apr 07
Skrevet kl. 18:03

@Preben
Tak for feedback. Det er nu ikke beregnet som en direkte stillingbetegnelse, nok nærmere som en opfordring til dygtige sælgere, der ønsker eller har tid til bi-beskæftigelse.

@coachsoeges
Tak for feedback.Jeg synes som udgangspunkt betalingen er god, da jeg principielt forventer at en dygtig sælger kan lukke en aftale om dagen på baggrund af 20-30 kald. Dvs. en bibeskæftigelse.

Tilmeldt 1. Apr 09
Skrevet kl. 20:13

Har du en mail adresse man kan kontakte dig på? Smile

Tilmeldt 30. Apr 07
Skrevet kl. 20:21

anders at anderst.dk

Tilmeldt 1. Apr 09